De grote snooker/biljart/pool thread

Si speelde ook gewoon goed heel wat longpots vlot erin geknald.

Terechte winnaar ook al kwam Murphy nog goed terug.
 
Conclusie in 14de frame weeral niet kunnen volgen, maar zou naar Luca moeten gaan. En eurosport, really? Das express om hunne player te promoten, wie zou er robertson-jones verkiezen boven Williams - brecel??

En BBC muist er weer onderuit, hatelijk die programmeringen


Damn dat was een mooi frame om binnen te halen. Mooie exchanges van beide kanten. Was hun langste frame, maar voelde zo niet aan. Aan een gemiddelde van 15min gaat het wel vooruit bij deze spelers...
Laatste 2 van de sessie weeral nergens te volgen
 
Laatst bewerkt:
Williams zal blij zijn dat deze sessie is afgelopen want anders kwam dit niet meer goed voor hem.
Net zoals gisteren nam hij de beste start (4-6 voor) maar daarna kwam Luca blijkbaar ferm onder stoom.
Zeker dat 14de frame gaat pijn gedaan hebben, bij Williams.

Het staat nu plots 9-6 voor Brecel na 5 frames op rij. Williams gaat straks een tactisch plannetje moeten verzinnen en hem niet in zijn ritme laten komen, anders gaat het voor Luca zijn.
 
Ahja misteld, pauze is al begonnen dan, idd mooie session voor Luca
9-7 ruststand dan.

Zou je niet gezegd hebben bij de start

Heeft luca eigenlijk al van Williams gewonnen in het verleden? Laatst getoonde matchen in sofascore waren allemaal voor williams dacht ik gezien te hebben

Dus alles moet nog gespeeld worden hoor
 
Ahja misteld, pauze is al begonnen dan, idd mooie session voor Luca
Neen je hebt niet misteld, het staat nu 9-7, het laatste frame was nog voor Williams ;) De sessie is nu ten einde.

Heeft luca eigenlijk al van Williams gewonnen in het verleden? Laatst getoonde matchen in sofascore waren allemaal voor williams dacht ik gezien te hebben
Neen ik dacht altijd al verloren? Maar veel zeggen statistieken niet. Het kan straks nog alle kanten uit.
 
Brecel 9-7 ondertussen. Wie weet lonkt de 3e ronde. Wel afmaken deze keer als t voor de knikkers wordt tov zen wedstrijd in de eerste ronde 😄
 
Brecel 9-7 ondertussen. Wie weet lonkt de 3e ronde. Wel afmaken deze keer als t voor de knikkers wordt tov zen wedstrijd in de eerste ronde 😄
Hij heeft het toen toch afgemaakt? Het was vooral Walden die onder druk heel goed begon te spelen, maar Luca die even goed onder druk dat laatste frame kurkdroog won.

In die zin is Williams ook iemand die in uw benen blijft bijten en nooit opgeeft. Het gaat straks weer een mentaal spelletje worden.
Iets meer (natuur)talent en mentaal sterk (toch de laatste 2 jaren is hij mentaal veel sterker geworden) vs iets meer ervaring en mentaal sterk. Ik durf mijn handen niet in het vuur steken, wie straks zal winnen. Dit lijkt me nog steeds 50/50 te zijn.
 
Idd, maar laat het voor mij maar een 49-51 worden in de match Williams - Brecel

Match O'Sullivan Vafaei belooft ook spektakel te worden
 
Echt waar, ik heb daar van zodra ik het wist speciaal vrijdag niks voor ingepland, ik hoop op een totale annihilation van Vafaei door een vintage super sterke Ronnie :love: . Veel vertrouwen in!
 
Hij heeft het toen toch afgemaakt? Het was vooral Walden die onder druk heel goed begon te spelen, maar Luca die even goed onder druk dat laatste frame kurkdroog won.
Correct idd, heb de frames voor die decider wel gemist in de 1e ronde… Hij had t misschien al ervoor kunnen afmaken? Nu, hij won dan wel op een schoon manier die decider. Ik vrees gewoon altijd voor een Brecel die onder druk moet spelen 😅
 
Terug
Bovenaan