Ideaal is het wel nieten eigenlijk kan je wel verder met 2 van de 3 ook![]()

En is gewoon een easy fix. Allez als ik het goed begrijp en het los is gekomen en niet het gewoon weg is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ideaal is het wel nieten eigenlijk kan je wel verder met 2 van de 3 ook![]()

vervolgens eens de ufo drip proberen. Wil deze ketting eerst oprijden vooraleer ik overga naar immersive waxing probably
.
Nu een paar joins gedaan, op de Kickr aangestuurd door de Garmin Edge. The Wire terug opgestart en aan mijzelf opgelegd dat ik enkel mag kijken als ik op de fiets zit![]()
Allez jong, en 't is net de tour de zwift.Ik ben midden deze week met Join gestart, en meteen ook beslist om Zwift stop te zetten.
Dat racen was toch niet echt iets waar ik van genoot als C, en ik heb gewoon niet genoeg karakter. En voor de rest reed ik 100% in ERG en keek ik steeds een serie.
Nu een paar joins gedaan, op de Kickr aangestuurd door de Garmin Edge. The Wire terug opgestart en aan mijzelf opgelegd dat ik enkel mag kijken als ik op de fiets zit
Op naar true gains
Voor de 10K goal was dat idd beter geweest. Ik wil niet weten hoe ver ik al achterlig op dat doelAllez jong, en 't is net de tour de zwift.
Ik ben de laatste tijd grote fan geworden van social rides op zwift. Lekker draften in een grote blob! Free speed!

Allez jong, en 't is net de tour de zwift.
Ik ben de laatste tijd grote fan geworden van social rides op zwift. Lekker draften in een grote blob! Free speed!
Ik ben em zelf wel aan het rijden omdat het toch weer een reden is om al 2x per week op de fiets te stappen, dat is al een goed begin.Valt precies wel op dat die tour de zwift in mijn vriendenlijst bijna niet gereden wordt dit jaar. Ik heb het nog bij niemand zien passeren.
Paar keer de alp oprijden.Ik was er alvast blij mee, toch weer 1200m dichter bij de tron bike. Challenge 93% compleet nu.

Zo een tour de zwift is dat laatste grammetje motivatie die ik vaak mis om bvb alpe du zwift te kiezen als rit.Paar keer de alp oprijden.
Goeie training en lekker veel HM’s![]()
Met de vernieuwde lay out van de menu's kan je zien welke routes je al hebt gereden en welke niet. Daardoor verken ik toch wat meer de werelden en besef ik ook welke route ik aan het rijden ben.Ik heb (had!) 5 (?) jaar zwift en ik heb zelfs nooit geweten in welke wereld ik aan het rijden was, laat staan welke route/klim…
Zou dat ook niet te maken hebben met het feit dat ze zaken zoals systm op poten hebben gezet en dat dat niet draait?![]()
Ratings agency downgrades Wahoo, warning company’s finances are “unsustainable”
A leading ratings agency has downgraded Wahoo’s credit rating, warning that it believes that unless the company can raise further funding or restructure its debt, its finances as they currently stand are “unsustainable.”The warning was sounded by S&P Global Ratings, which had previously...road.cc
Wahoo in financiële problemen ?