Allez jong!rit 4 van Tour de Zwift is ook een pittige, Surrey Hills.
De enige lastige is daar Keith Hill! Leith en fox zijn zeer kort

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez jong!rit 4 van Tour de Zwift is ook een pittige, Surrey Hills.

Goh, 1000hm op 40km is toch al redelijk stevig. Ik klim niet zo graag op zwift, maar dit was wel een leuke rit door de afwisseling. Keith Hill is idd een bastard.Allez jong!
De enige lastige is daar Keith Hill! Leith en fox zijn zeer kort![]()
. Ze haken in, nemen kop, en na 2km was ik het al strontbeu. Afgeweken van de rit en van Ronse recht naar Oudenaarde op het gemak. geëindigd met 80k en 900hm, ok voor een soloritje. Van 25.8 moyenne naar 24,xx door mijn baan te moeten zoeken met Googlemaps maar uiteindelijk content.

Daarnet ook stage 4 gereden. En het parcours lag me ook niet zo goed... Ofwel had ik slecht ingedeeld door uw postAllez jong!

Je had ook met de v=v gravelrit vandaag kunnen meerijden, gegarandeerd meer plezier!conclusie: ik denk dat ik veel liever alleen rij
Kmag 4 dagen niet fietsen van join… de rit gisteren was op mijn rustdagJe had ook met de v=v gravelrit vandaag kunnen meerijden, gegarandeerd meer plezier!

DC rainmaker heeft er een goed artikel over.Zou dat ook niet te maken hebben met het feit dat ze zaken zoals systm op poten hebben gezet en dat dat niet draait?
Ik denk hun trainers lijken mij niet het probleem te zijn.
Gewoon eens dreigen dat je clawback met uw visa gaat doen omdat het goed niet in orde is (of MasterCard equivalent), dan is’t meestal snel in orde.Update van de Kickr Bike, verre van onder de indruk van Wahoo customer support...
Heb mijn Kickr Bike hier nu een dikke maand staan. Ik heb 20 december een mailtje gestuurd dat de pedal spacers die zouden moeten meegeleverd zijn ontbraken in de doos. Ze hebben nu al 2 keer gezegd dat ze er gaan na sturen, er gebeurd daar just niks. Dit begint een beetje belachelijk te worden...

Voor het eerst dat ik wat gerichter begin te trainen en zonet 5x3min vo2 max gedaan amai wat een marteling zeg.
De 3x 30x15 van vorige week voelden dan toch nog iets beter aan.

Keith & Leith hill zijn nochtans dezelfde helling (op Zwift)... ik denk dat je aan Box & Fox hill aan het denken bent. Ik heb daar bewust voor gepast. Ik heb voor de medium gekozen met enkel Leith (of was het Keith) Hill in en voor de rest vlak.Allez jong!

Ik probeer dit iedere 2-3 maand te doen. Zonder twijfel de 20 min ftp test. De ramp up is veelscte onbetrouwbaarWou gister ook stage 5 doen,om er 5min voor de start achter te komen dat Di2 leeg was, dan maar gewoon wat gereden.. Hoeveel x perjaar doen jullie een FTP?
En welke is de beste op zwift?