Enkel het aantal kransjes niks nee.Is daar eigenlijk verschil in? Of enkel ander cassette?
Allemaal sunrace op een Shimano body.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel het aantal kransjes niks nee.Is daar eigenlijk verschil in? Of enkel ander cassette?
Mooie deal!Ik heb hier net een nieuwe kickr v5 op de kop getikt voor 660 euro. Op de 1 of andere manier heeft ie gewoon zonder BTW geteld bij het afrekenen terwijl ik gewoon particuliere klant ben ? Benieuwd of dat doorgaat.
![]()
Je kan data op beide aflezen normaal jaEffe vraagje ivm de kickr, kan deze simultaan Bluetooth en een Ant+ signaal doorsturen ? Of 2x Bluetooth ?
Ik heb hier een Garmin Edge 840 die ik samen wil gebruiken met mijn ritjes in MyWhoosh en aangezien MyWhoosh niet exporteert naar Garmin wil ik ze dus beiden gebruiken. Iemand ervaring mee ?
lol wtf hier zeggen ze dat je een trainer + power meter nodig hebt. Ik wil gewoon een Mywhoosh training program afwerken en de data ook op mijn Garmin bewaren. Eventueel via trainingpeaks als middleware ?Je kan data op beide aflezen normaal ja
Heb het met mywoosh nog niet getest, enkel met zwift maar zou me vreemd lijken dat uw receiver dat gaat bepalenlol wtf hier zeggen ze dat je een trainer + power meter nodig hebt. Ik wil gewoon een Mywhoosh training program afwerken en de data ook op mijn Garmin bewaren. Eventueel via trainingpeaks als middleware ?
Dual record is via 2 verschillende powermeters je wattage uitmeten zodat je 2 afzonderlijke bronnen hebt die je wattage verifiëren. Je moet dan sowieso via 2 verschillende devices u wattage meten omdat je 2 verschillende fit files nodig hebt. Bij de belangrijkste Zwift races is het verplicht om aan dual recording te doen.lol wtf hier zeggen ze dat je een trainer + power meter nodig hebt. Ik wil gewoon een Mywhoosh training program afwerken en de data ook op mijn Garmin bewaren. Eventueel via trainingpeaks als middleware ?
Aha duidelijkDual record is via 2 verschillende powermeters je wattage uitmeten zodat je 2 afzonderlijke bronnen hebt die je wattage verifiëren. Je moet dan sowieso via 2 verschillende devices u wattage meten omdat je 2 verschillende fit files nodig hebt. Bij de belangrijkste Zwift races is het verplicht om aan dual recording te doen.
Dat is iets totaal anders als u vraag of je tegelijkertijd via zwift en garmin je wattage van je kickr kan uitlezen.
Ik heb/had daar ook wel interesse in.Er staat nergens dat deze thread enkel over smart bikes moet gaan. Heeft er iemand al eens een smart rower geprobeerd in combinatie met een app zoals EXR ?
Ik heb hier nog een waterroeier staan van First Degree (onlangs overgenomen door Tunturi). Mocht ik dat op één of andere manier kunnen omtoveren tot een smart roeier zou me dat wel motiveren om er wat meer aan te sleuren.

. Vandaag moest ik 12 keer 2 min aan 259 watt fietsen meteen gevolgd door 30 seconden aan 342 watt.
Het werd snel duidelijk dat de volledige set afwerken heel moeilijk ging zijn. Als er iemand met een geweer naast mijn hoofd had gestaan, had het - denk ik - wel gelukt. Maar zonder die motivatie heb ik toch moeten opgeven na 8 van de 12 sets.

Als je in zwift de FTP test neemt dan is tijdens uw 20 minuten blok de grade simulation 0. Je rijdt dus altijd vlak.Omdat ramptesten klote zijn
Ik denk dat ik op tien minuten eige lijl wel iets (niet veel) beter kan. Ik had een slecht parcours gekozen, de eerste twee minuten van vrij stuk was downhill. En op de vlakke stukken is mijn op een na grootste versnelling net te klein, maar mijn grootste is te groot.
Ik rij op mtb, 38x11 of 38x13.
Volgende keer dus slimmer en gewoon een klimroute nemen.
Ik denk dat ik op de test wel rond de 280 zal uitkomen. Maar dat is vaak wel een beetje een overschatting.