Polle32
Well-known member
Mss wel, voor ik mij begin te settelen in een klachtenvrij bestaan.'t is dan eens tijd voor een upgrade naar een Wahoor Tickr zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss wel, voor ik mij begin te settelen in een klachtenvrij bestaan.'t is dan eens tijd voor een upgrade naar een Wahoor Tickr zeker?
Is de diretto onder de hartslagmeters, gratis slagen per minuut!'t is dan eens tijd voor een upgrade naar een Wahoor Tickr zeker?

Is de diretto onder de hartslagmeters, gratis slagen per minuut!
Rustig in de duurzone, hartslagmeting geeft 185 aan. Zware vo2max interval, hartslag keurig 134.

Eerste is na 5 maanden vervangen onder garantie. Tweede heeft het 1 jaar volgehouden en toen kreeg hij ook af en kurenIk heb nu al een paar jaar een Tickr en ik heb tbf nog nooit iets vreemd gezien in mijn HR. Misschien is die van u gewoon stuk?
(strap was inderdaad bagger)
Of een armband ipv een borstband, dat helpt ook, maar is helaas wel een veel duurdere optie meestal...Ik heb momenteel een 4iiii hartslagmeter (gekocht voor de bluetooth bridge ondertussen niet meer nodig), zou 10x vaker meten dan Garmin/wahoo banden. Heeft het wel altijd lastig als ik indoor teveel zweet. Dan heb ik volgens mij een meting nodig geschikt voor in het zwembad.
Waarom zou je toch een andere gekocht hebben?IK heb de elite suito-t gekocht, aangezien ik het beu was mijn fiets te kuisen na elk ritje en het toch constant regent.
Na 1 week gebruik best wel tevreden.
Alleen vind ik dat die suito-t serieus kan kraken.
Aangezien ik geen powermeter heb op men fiets, is het wel fijn om de workouts te doen op zwift. Met de smarttrainer, al schommelt die meting toch wel enorm.
Ondertussen mijn setup al goed kunnen optimaliseren om de winter door te komen.
Gelukkig kan ik via mijn gsm pairen naar men desktop, want via een usb bluetooth, valt de verbinding teveel weg.
Nu hope´ dat alles goed blijft werken
Maar had mss toch beter een andere smarttrainer gekocht ondanks dat deze wel veel positieve reviews had, ik geef hem een 6/10
Waarom zou je toch een andere gekocht hebben?
Ik ben ook aan het kiezen en was van plan deze aan te kopen vanwege de reviews en prijs/kwaliteit
Welke smarttrainer zouden jullie mij hier aanraden?
Ik was deze nog aan het bekijken
Een trainer die "kraakt" vind ik wel vreemd. Waar komt dat kraken dan vandaan? Staat de derailleur goed afgesteld en is de ketting gesmeerd?IK heb de elite suito-t gekocht, aangezien ik het beu was mijn fiets te kuisen na elk ritje en het toch constant regent.
Na 1 week gebruik best wel tevreden.
Alleen vind ik dat die suito-t serieus kan kraken.
Aangezien ik geen powermeter heb op men fiets, is het wel fijn om de workouts te doen op zwift. Met de smarttrainer, al schommelt die meting toch wel enorm.
Ondertussen mijn setup al goed kunnen optimaliseren om de winter door te komen.
Gelukkig kan ik via mijn gsm pairen naar men desktop, want via een usb bluetooth, valt de verbinding teveel weg.
Nu hope´ dat alles goed blijft werken
Maar had mss toch beter een andere smarttrainer gekocht ondanks dat deze wel veel positieve reviews had, ik geef hem een 6/10
Een trainer die "kraakt" vind ik wel vreemd. Waar komt dat kraken dan vandaan? Staat de derailleur goed afgesteld en is de ketting gesmeerd?
En voor de powermeting: in Zwift kan je in de instellingen voor "3 second average" ipv instant power. Die laatste gaat idd continu fluctueren. Je gaat ook nooit constant eenzelfde vermogen trappen.
.De mijne kraakt ook.Een trainer die "kraakt" vind ik wel vreemd. Waar komt dat kraken dan vandaan? Staat de derailleur goed afgesteld en is de ketting gesmeerd?
En voor de powermeting: in Zwift kan je in de instellingen voor "3 second average" ipv instant power. Die laatste gaat idd continu fluctueren. Je gaat ook nooit constant eenzelfde vermogen trappen.
Die van mij kraakt niet, maar idd een luide 'ting' hoor ik ook regelmatig uit de garage komen na het zwiften.De mijne kraakt ook.
Dat zit echt op niveau van het vliegwiel, en dat hebben ze bijna allemaal. Net zoals de gekende luide TIK als hij gebruikt is geweest en een half uurtje tot een uurtje stilstaat.
Beide zaken die je als normaal mag beschouwen.
De mijne kraakt ook.
Dat zit echt op niveau van het vliegwiel, en dat hebben ze bijna allemaal. Net zoals de gekende luide TIK als hij gebruikt is geweest en een half uurtje tot een uurtje stilstaat.
Beide zaken die je als normaal mag beschouwen.
Is dat niet gewoon van schakelen onder load?Die van mij kraakt niet, maar idd een luide 'ting' hoor ik ook regelmatig uit de garage komen na het zwiften.
Als ik mag gokken is dat het uitzetten/krimpen van metaal onder temperatuurschommelingen zou ik denken... zo'n trainer kan best warm worden dus dat lijkt mij plausibel.Is dat niet gewoon van schakelen onder load?
Als ik mag gokken is dat het uitzetten/krimpen van metaal onder temperatuurschommelingen zou ik denken... zo'n trainer kan best warm worden dus dat lijkt mij plausibel.