De grote "mijn ergernissen op de weg"-thread

Waarom ben ik vandaag nog verschillende auto's tegengekomen op de baan die nog een heel tapijt sneeuw op hun dak, motorkap, ... hebben liggen? ffs

Dit!! Ik reed gisteren over de autostrade. Een paar auto's voor mij ene met heel zijn dak vol sneeuw / ijs. Opeens vliegt dat in zijn geheel omhoog en vliegt dat naar mij. Ik kan onmogelijk uitwijken zonder te botsen dus ik minder gewoon een beetje snelheid en dat spel kletst letterlijk vlak voor de neus van mijn auto uiteen. Ik wil nie weten wat dat zou geven op mijn voorruit of dak.

Edit: foute persoon gequote

Laatst bewerkt:
Gisteren sinds lang nog eens over het viaduct van Gentbrugge gereden. De kant die klaar is dus. Dat is nog steeds "doekdoek" tussen elke plaat. 10 maand werk en 200 ongevallen later beginnen ze aan de andere kant, maar de eerste kant is dus gewoon nog steeds brol? Dat het 10 maand moest duren in plaats van 2 dagen is al absurd als je vergelijkt met de buurlanden, maar het resultaat is dan nog eens ondermaats ook.

Kruispunt voor mij stond vast, 2 auto's voor mij wou er iemand naar links maar de tegenliggers stonden er al aan te schuiven achter auto's die (voor hen links) willen afslaan, dus ik wacht aan de stopstreep zodat de boel zichzelf kan oplossen. Ben dan door mijn achterligger uitgebreid getrakteerd geweest op een klank- en lichtspektakel. Waarschijnlijk dacht hij dat hij sneller thuis ging zijn als we ook al gingen aanschuiven :unsure:

(We zijn nog door hetzelfde groene licht nog kunnen doorrijden.)

Laatst bewerkt:
Dit!! Ik reed gisteren over de autostrade. Een paar auto's voor mij ene met heel zijn dak vol sneeuw / ijs. Opeens vliegt dat in zijn geheel omhoog en vliegt dat naar mij. Ik kan onmogelijk uitwijken zonder te botsen dus ik minder gewoon een beetje snelheid en dat spel kletst letterlijk vlak voor de neus van mijn auto uiteen. Ik wil nie weten wat dat zou geven op mijn voorruit of dak.

Edit: foute persoon gequote

Inderdaad levensgevaarlijk, een ex-collega heeft eens zo'n plak ijs vanop het dak van een vrachtwagen in zijn voorruit gekregen. Heel die ruit eraan, en was hij in een reflex niet weggedoken, was hij zowat onthoofd geworden...

Inderdaad levensgevaarlijk, een ex-collega heeft eens zo'n plak ijs vanop het dak van een vrachtwagen in zijn voorruit gekregen. Heel die ruit eraan, en was hij in een reflex niet weggedoken, was hij zowat onthoofd geworden...
Dat geloof ik graag ja. Sommige mensen denken echt niet na. Denken die dat dat tegen dan nog zachte sneeuw is ofzo?

Onlangs ook tegengekomen: een plak ijs vanop een vrachtwagen, niet meer kunnen ontwijken en recht op mijn voorruit. Een enorme knal en ben nog steeds verwonderd dat er niets aan scheelt. Eventjes vertraagd om mijn ruit goed te kunnen checken, toen hij vertraagde voor een kruispunt er nog naast gaan rijden om teken te doen (want het was duidelijk niet het laatste stuk die eraf viel) en ook nog een foto getrokken van zijn nummerplaat voor het geval ik achteraf nog schade zou zien.

Vandaag op de ring weer eens een idioot die blijft links rijden aan 90 km/u. Na een kilometertje haal ik hem in en meneer vond het nodig om met zijn lichten te knipperen.

Kheb echt geen rijles nodig van iemand die duidelijk de regels zelf niet kent gij fucking stom kalf! (moest er ff uit :) )

Vandaag op de ring weer eens een idioot die blijft links rijden aan 90 km/u. Na een kilometertje haal ik hem in en meneer vond het nodig om met zijn lichten te knipperen.

Kheb echt geen rijles nodig van iemand die duidelijk de regels zelf niet kent gij fucking stom kalf! (moest er ff uit :) )

Die wou u er gewoon op attent maken dat ge de gsm van uw vrouw bij had ipv die van uw eigen.

Maar dan had ge toch moeten merken dat ge op uw vrouw haar gsm bezig waart?

Het was nog vroeg he (5u15-ish). Ik ben al blij dat ik op mijn werk toe kom en niet ergens waar ze een andere taal spreken en ik mij tussen de kamelen moet parkeren.

Deze idioot staat hier te vaak naar m'n goesting zo. Kan je zo een wagen laten afslepen als je belt of houden ze zich daar niet mee bezig?

Het blikje Redbull is ongetwijfeld ook van hem :D

De capeau is ook prachtig, zo een zwarte margi cover tegen steenslag ofzo?

Die mens aanspreken heb ik weinig zin in, gaat enkel voor problemen zorgen.

DCrYlmP.jpg

Knappe fietssuggestiestrook ook.
Als je de lokale belt, gaan die op zijn minst een boete schrijven hoor, dus zou toch bellen.

Deze idioot staat hier te vaak naar m'n goesting zo. Kan je zo een wagen laten afslepen als je belt of houden ze zich daar niet mee bezig?

Het blikje Redbull is ongetwijfeld ook van hem :D

De capeau is ook prachtig, zo een zwarte margi cover tegen steenslag ofzo?

Die mens aanspreken heb ik weinig zin in, gaat enkel voor problemen zorgen.
Daar ken ik het. Als ze controleren tijdens het feest van de vurige hoop en dan boetes uitschrijven, dan zie ik niet echt in waarom dat ze dat nu niet zouden doen ;)

Een bestelwagen met kipbak vol losliggende brikkeljon, in volle snelheid op de E19 zonder bache of iets.
Je zal er maar achter rijden als er een stuk steen uit schiet en je voorruit verpulverd.

Terug
Bovenaan