Aan de dames, stop met ulle pottekes yoghurt met lepeltje al rondrijdend te fretten. Sta gewoon 60 seconden vroeger op.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou nu ook wel niet weten wat te doen als iemand voor mij opeens 4 pinkers aanzet.Trucje toegepast voor een gatplakker. 4 pinkers opgezet en gas lossen. Toen die ging remmen, versnelde ik, stak ik de wagen rechts van me voorbij en zette me rechts.
Raar maar waar, hield die plots de snelheidslimiet aan en heeft die niemand meer langs links proberen voorbijsteken.. Dan toch niet meer zo gehaast?!
Een Belg met nazikapsel en bonkebonkemuziek in een Seat met 'tuning' attributen is een van de eindbazen van de openbare weg in België.Daarstraks ook een knettergek mannetje achter mij in een Seat Leon zonder logo's en kermisvelgen etc..
Baan van 70, 1 rijvak, ik reed netjes 70-75 - gatplakken dat het niet meer normaal is. Zo kort dat ik zijn motorkap nog niet meer zag.
Mij niet meteen laten opjagen en rustig doorgetuft.. hij al slalommend achter mij heel bruusk, echt wel erover.
Komen aan op een rondpunt, moeten allebei eerste afslag.
't is een dubbel rondpunt en er is net een kamion die de eerste afslag neemt.. ik ook en ga meteen links want ben intussen een beetje pissed off en geef veel gas ('t is daar een dubbele baan met middenberm en veel plaats, er was ruimte om behoorlijk op te trekken tot 90-100)
Komt het gefrustreerde mannetje achteraf toch nog aangevlamd over de fucking pechstrook in een flauwe bocht steekt hij iedereen tegen 160 voorbij. Eventjes veel mensen in gevaar gebracht daar.
Ongelofelijk hoe fucking gevaarlijk dat was.
Ik pas het enkel toe als laatste redmiddel bij idiote chauffeurs die echt op een cm van je kofferbak zitten en blijven belachelijk doen, terwijl je zelf niets foutief doet.Ik zou nu ook wel niet weten wat te doen als iemand voor mij opeens 4 pinkers aanzet.
Ook gehad. Die van mij kwam zo standaard van 't fabriek. Enkele weken als het kan een stevige coup de frein plannen op rustige momenten en opgelost. Ook wat vinniger gereden en rem niet gespaard en een paar keer echt expres de rem wat misbruikt en stevig gecontroleerd laten door piepen/schreeuwen. Bij mij was het echt gepiep, vooral juist bij het bijna stilstaan aan "het einde van de rem".Ik krijg dus het schijt van mijn remmen. Nieuwe remblokken. Die remmen 'piepen' enorm wanneer ik traag afrem. Aanschuiven in de dorpskern, ik ben precies een tram. De ene dag is het er, de andere dag veel minder.
Garagist steekt het op Audi, dat zou een gekend probleem zijn. Heeft de remblokken wat bij geschuurd ofzo. Dan was het een week of 2 weg. Nu is het terug.
Iemand tips?
Bij mij de 2021 Q5 automaat 2L.Wat voor Audi is dat dan? Mijn 3 Audi's hebben dat nooit gehad.
Haha! Ik zal deze week m'n rijstijl eens serieus aanpassen si!Ook gehad. Die van mij kwam zo standaard van 't fabriek. Enkele weken als het kan een stevige coup de frein plannen op rustige momenten en opgelost. Ook wat vinniger gereden en rem niet gespaard en een paar keer echt expres de rem wat misbruikt en stevig gecontroleerd laten door piepen/schreeuwen. Bij mij was het echt gepiep, vooral juist bij het bijna stilstaan aan "het einde van de rem".
Mega irritant bij het stapvoets rijden met die automaat. Constant gepiep en voetgangers die kijken.
Tegen de tijd dat ik een afspraak in de garage te pakken had, was het probleem opgelost. Ambetant dat die manne daar dan toerkes mee staan doen en dan zjust niks horen. Ik zou zeggen, de oplossing is: maak een afspraak en de dag ervoor is alles magisch weg (zo ging het alvast bij mij).
Ik kreeg ook de indruk dat het probleem niet op het remplaatje zit maar eerder op de klauw. Precies of het plaatje ergens een bepaalde (weliswaar piepkleine) speling heeft en zich nog moet "zetten". Dus schuren gaat misschien inderdaad niet veel helpen.
Dus rijden gelijk de voorschriften van Audi: veel gatplakken waardoor je alles moet toesmijten en onnodig veel optrekken en remmen. Defensief/ecologisch rijden is voor pussies en verbruik per 100km is slechts een richt getal. Die ringen moeten branden in 't plebs hun gat dat ze den Duits nog horen marcheren.
...enfin... tot de piep gedaan is hé.
Bij mij de 2021 Q5 automaat 2L.
Ik snap hm nieOndertussen zijn speed-pedelecs toch ruim bekend zou je denken...
Minstens 1 keer per week dat een of andere automobilist zich toch weer belachelijk moet maken door tekens te doen en te roepen...
Ik fiets dan nog in een zeer rustige buurt en vanaf ik zie dat er achterliggers komen ga ik al aan de kant omdat ze anders toch weer "blijten".
Dus heel vaak zijn het de tegenliggers???
Komt 5min vroeger uit uw bed zodat ge niet zo opgefokt in uw wagen zit...

Dan heb je nog nooit met een speed-pedelec gereden. Sommige zouden je gewoon van de weg rijden omdat ze vinden dat je als "fietser" op het fietspad hoort. Terwijl je op een fietspad dubbel gebruik gewoon niet op mag bv.Ik snap hm nie![]()
Dan heb je nog nooit met een speed-pedelec gereden. Sommige zouden je gewoon van de weg rijden omdat ze vinden dat je als "fietser" op het fietspad hoort. Terwijl je op een fietspad dubbel gebruik gewoon niet op mag bv.

Ik ken toch verschillende N-wegen waar het 70 en men eigenlijk verplicht is met de speedpedelec op de weg te rijden. Zelf rij ik dan op het fietspad omdat mijn speed pedelec een kruissnelheid heeft van 35km/h, maar een slecht gezinde agent kan me dan wel een boete geven omdat ik daar niet mag rijden (en ze zou zelfs terecht zijn)Aah oké. Hangt dat ook niet gewoon ook af van de weg hoe men reageert ?
In een dorpskern - bebouwde kom zou me dat niet storen, op een N-weg waar het 70 is met leeg fietspad zou dat nu toch ook wel een vreemd (en gevaarlijk) zicht zijn![]()
Bedankt, weer wat bijgeleerd. Ik ergerde me vanochtend dus onterecht aan de fietser die op de rijbaan reed met een leeg fietspad daar vlak naast. Maar ik heb haar niet van de weg gereden ofzo; op ruime afstand voorbijgegaan waar het konDan heb je nog nooit met een speed-pedelec gereden. Sommige zouden je gewoon van de weg rijden omdat ze vinden dat je als "fietser" op het fietspad hoort. Terwijl je op een fietspad dubbel gebruik gewoon niet op mag bv.

Een fietser of een speedpedelecdingener? Een fietser moet daar wel gewoon op dat fietspad he.Bedankt, weer wat bijgeleerd. Ik ergerde me vanochtend dus onterecht aan de fietser die op de rijbaan reed met een leeg fietspad daar vlak naast. Maar ik heb haar niet van de weg gereden ofzo; op ruime afstand voorbijgegaan waar het kon![]()

Hehe Neenee was idd wel een speedpedelecEen fietser of een speedpedelecdingener? Een fietser moet daar wel gewoon op dat fietspad he.
Qua speedpedelecs stoor ik mij totaal niet aan het feit dat ze al dan niet op het fietspad zouden rijden, maar eerder aan hun algehele rijstijl.

Da's dan ook een tank. Moest ik het geld hebben stonden er hier twee op de oprit, een 63 voor de madam die daar zot van is en een 500 voor mezelf om het varken mee af te geven.![]()
Bestuurder zonder rijbewijs en onder invloed botst met peperdure terreinwagen tegen vrachtwagen: drie gewonden waarvan één ernstig
Drie personen zijn dinsdagochtend gewond geraakt bij een ongeval op de Bergensesteenweg in Lembeek. De bestuurder van een Mercedes G63 AMG haalde aan hoge snelheid verschillende auto’s in om vervolgens tegen een vrachtwagen te botsen. Een 23-jarige passagier werd in levensgevaar afgevoerd naar...www.hln.be
Duidelijk een ergernis van chauffeurs die denken dat de openbare weg een racebaan is..
Maar ik moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben van die Mercedes G klasse.
Ik ga er even vanuit dat ze daar toch minstens met 100km/h tegen die vrachtwagen reden.. Met zowat elke normalere auto waren ze dood geweest.

Een fietser of een speedpedelecdingener? Een fietser moet daar wel gewoon op dat fietspad he.
Qua speedpedelecs stoor ik mij totaal niet aan het feit dat ze al dan niet op het fietspad zouden rijden, maar eerder aan hun algehele rijstijl.