Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo van die mensen die beginnen te versnellen als je hen aan het inhalen bent.![]()
Die mogen gerust rond een boom plooien. Al meerdere keren meegemaakt dat je achter een slak zit, en als je een gat ziet om in te halen, zie je ze in de spiegel kijken om te versnellen. 't Is niet proper van mij, maar ik ga dan vaak te snel naar rechts. Moesten ze niet plots versnellen was ik op hetzelfde moment absoluut niet te snel terug gegaan trouwens.Ben zo eens gewoon een kruispunt los overgeschoven . Al n chance dat er toen juist niemand kwam aangereden maar toen heb ik toch efkes gezweet.Heb da ook eens voor gehad, amai en toen per toeval op dat moment een ijsplek. Jezus, allesjanse dat ik genoeg afstand had.
Stoor ik me ook aan, vind ik het beter werken in de o.a. de VS waar de lichten verder boven het straat hangen. Vraag me af of dat ook niet gewoon goedkoper is? Maar mss moeilijker te repareren?Een aantal "ergernissen":
In Sint-Truiden in de buurt van de N80 is het al maanden lang dat er altijd wel een stuk van een paar kilometer de straatverlichting niet werkt, maar het is altijd een ander stuk weg.
Zo raar dat dat maar blijft duren. En trouwens ook gevaarlijk voor voetgangers en fietsers.
De nieuwe led straatverlichting, die is zo fel, krijg er hoofdpijn van als ik lang in zo een stuk met die led verlichting moet zitten rijden.
De plaatsing van de verkeerslichten op sommige plaatsen, wanneer je juist voor de lijn staat waar je moet stoppen zie je soms het licht niet eens waardoor je of eens stuk vroeger moet stoppen of zotte toeren uithalen om het licht wel te kunnen zien. (Dit is natuurlijk alleen wanneer je als eerste aan het licht staat)
Omdat die nog geen ijskrabber, afgebroken tafelpoot of overgebleven tegel hadden gevonden om de sneeuw eraf te doen?Waarom ben ik vandaag nog verschillende auto's tegengekomen op de baan die nog een heel tapijt sneeuw op hun dak, motorkap, ... hebben liggen? ffs

Qua zomerband, okee, als ge echt gaat racen ga je dat verschil voelen, maar op droog hebt ge meestal wel stabiliteit genoeg met ne 4 seizoenen ook. Sleet van ne zomerband zal misschien iets minder zijn als ge vaak sportief rijdt, maar das uw probleem ni als ge over policy praat.Die godverdomse all-season banden policy. Gene goeie zomerband, gene goeie winterband.
Het was blijkbaar weer eens een staaltje journalistieke onzin. Ze zijn van de weg gereden tijdens een geval van verkeersagressie, er was geen race.Racen met 2 kleine kinderen op de achterbank. Hoe achterlijk kan je zijn.![]()
Twee kinderen omgekomen bij achtervolging na verkeersruzie in Moeskroen
In Moeskroen, in de provincie Henegouwen, zijn zaterdagmiddag twee zusjes (4 en 8 jaar) om het leven gekomen bij een verkeersongeval. De jonge slachtoffers zaten achteraan in de auto, de bestuurder - de stiefvader - raakte zwaargewond en moest naar het ziekenhuis van Kortrijk gebracht worden...www.hln.be
tgoh, geen race voor plezier, maar een achtervolging (dus race) waarbij de stiefvader de andere achtervolgde en bij een inhaalmanouvre van de baan is gegaan en tegen een paal is beland. (doordat de voorligger uitwijkte om de andere te hinderen). Ik zie niet in hoe dit minder achterlijk is dan een race.Het was blijkbaar weer eens een staaltje journalistieke onzin. Ze zijn van de weg gereden tijdens een geval van verkeersagressie, er was geen race.
Dat is véél werk hoor die sneeuw van je autodak halen en totaal onnodig !!Waarom ben ik vandaag nog verschillende auto's tegengekomen op de baan die nog een heel tapijt sneeuw op hun dak, motorkap, ... hebben liggen? ffs

Dan is de sneeuw niet de oorzaak hé.Opmerking: Tot je bruusk moet remmen, plots de sneeuw van het dak vol op je vooruit terechtkomt en je daarna op je voorligger knalt.![]()
Denk dat het puur valt onder "zo hebben we het altijd gedaan en het is te duur om nu te veranderen" valt. Systeem in de VS is ontelbaar keer duidelijker. Voor de rest lijkt er mij geen goeie reden te zijn. Uiteindelijk hebben enorm veel kruispunten toch al lichten hangen voor de andere richting, dus daar staat feitelijk al een paal.Stoor ik me ook aan, vind ik het beter werken in de o.a. de VS waar de lichten verder boven het straat hangen. Vraag me af of dat ook niet gewoon goedkoper is? Maar mss moeilijker te repareren?