Silence
Well-known member
Ge blijft van andermans goed af, zo simpel ist. Afwasbaar, niet afwasbaar doet er allemaal niet toe. AfblijvenJa, geen schade berokkenen is wel een voorwaarde. Anders trek ik mijn sympathie terug in.
Maar iets afwasbaar kan toch niet erg zijn voor een SUV? Die worden toch gebruikt om elke dag door het slijk te rijden op onze talloze onverharde wegen hier in Vlaanderen? Dat was toch de reden waarom ze 4x4 nodig hebben, hoog op hun poten staan, brede wielkasten, ...?! Die extra vlekken ga je nooit zien tussen al dat slijk, daar ben ik van overtuigd.
De tijd dat een SUV meer kost dan een andere wagen ligt toch al meer dan 10 jaar achter ons dacht ik? Daarenboven werden ook geen dure sportwagens geviseerd ofzo. Heeft dus niets met kostprijs of jaloezie te maken. Alleen met de veiligheid van alle weggebruikers.
Wat is een dure "sportwagen" in jou ogen ? Een X5 van 100.000€ is geen dure wagen ?
Volgende keer ketchup smeren op de huizen van mensen in de buiten, t zal ze leren gedecentraliceerd te gaan wonen!
Er zijn andere manier genoeg zonder met uw handen aan andermans eigendom te komen.

ik weet niet hoe dat in Gent is, maar in Leuven kan je het niet op de auto steken