De grote "mijn ergernissen op de weg"-thread

Vandaag echt het meest absurde, gevaarlijkste gezien en met de schrik vrij gekomen eigenlijk. Madam vond het zo nodig om op een rondpunt achteruit te rijden omdat ze haar afslag had gemist :sarcastic: Waar er toch sommige hun rijbewis halen is mij een raadsel hoor.
Zoiets zou ik gewoon aangeven aan de politie en madam eens ook laten weten dat ze achterlijk is.

Vandaag echt het meest absurde, gevaarlijkste gezien en met de schrik vrij gekomen eigenlijk. Madam vond het zo nodig om op een rondpunt achteruit te rijden omdat ze haar afslag had gemist :sarcastic: Waar er toch sommige hun rijbewis halen is mij een raadsel hoor.
maar ale t idee dat ze rond kon rijden op een rond punt Da was echt te moeilijk om te verstaan of?

Levensgevaarlijk idd...

Zoiets zou ik gewoon aangeven aan de politie en madam eens ook laten weten dat ze achterlijk is.
maar ale t idee dat ze rond kon rijden op een rond punt Da was echt te moeilijk om te verstaan of?

Levensgevaarlijk idd...

Ik heb inderdaad haar nummerplaat opgeschreven, ik heb haar ook even achter na gereden om haar te doen stoppen. Niet agressief, wel vriendelijk attent opgemaakt met wat ze bezig was.
Maar volgens mij was de uitleg gewoon: smartphone, telefoneren en verstrooid zijn door gebrek aan aandacht.

Ik heb het ook aangegeven maar de politie wil niets doen omdat men het zich niet kan inbeelden. Het voor hen ook geen heterdaad is. Dus ze gaat er mee wegkomen als er geen camera's hangen.

Het was in ieder geval te zot voor woorden, akkoord niet op een drukke baan maar dat maakt het juist heftiger.

Je zal daar maar eens per toeval tegenaan rijden zonder getuigen of camerabeelden. Grote kans dat je zelf nog mag opdraaien voor de kosten...

Je zal daar maar eens per toeval tegenaan rijden zonder getuigen of camerabeelden. Grote kans dat je zelf nog mag opdraaien voor de kosten...
Mijne maat stond onlangs aan de lichten met de camionette van z'n werk. De kerel voor hem begon achteruit te bollen. Mijne maat beginnen roepen door z'n raam en claxonneren.

Te laat. Meneer zat ertegen.

Beide z'n uitgestapt. Zegt die kerel: gij hebt tegen mij gereden, ik daag u uit het tegendeel te bewijzen.
En hij had gelijk. Maat is in fout gesteld.

Idd gisteren ook al een tankbeurt van 100+ euro, vind ik steeds een (onaangename) psychologische grens
Damn. 100€. Jij tankt 98 dan? Of grote tank?

Heb hem net volgedaan voor 81€ ongeveer, 50liter. Via de cake app nog 4€ terug hiervan, maar dan nog is het veel.

Tot ik erna in NL kwam, bijna 2€ :crazy:

Mijne maat stond onlangs aan de lichten met de camionette van z'n werk. De kerel voor hem begon achteruit te bollen. Mijne maat beginnen roepen door z'n raam en claxonneren.

Beide z'n uitgestapt. Zegt die kerel: gij hebt tegen mij gereden, ik daag u uit het tegendeel te bewijzen.
Dan probeerde ik toch eerst te bluffen dat ik een recorder had.

Of ik zou hem terplekke koud maken, die mogelijkheid bestaat ook :unsure:

Heb hem net volgedaan voor 81€ ongeveer, 50liter. Via de cake app nog 4€ terug hiervan, maar dan nog is het veel.

Met een doorsnee tank van 70 l diesel zit ik toch ook vlotjes over de 100€ zulle.
Absurd eigenlijk als je er over nadenkt. Wij gaan hier als de prijzen zo blijven gaan allebei een volledig maandloon extra kwijt zijn.
Voor de gas,elektra en diesel/naft op een jaartje dan hé.
Vuil bandieten in Brussel. :angry:

Moest ik volledig leegrijden en tanken zou ik nu aan 140-150 euro liggen voor diesel. :unsure:

Iemand narijden en doen stoppen is anders ook niet heel normaal :unsure:

How, ik heb haar niet agressief benaderd he. Ik kwam met de schrik vrij en was eigenlijk zodanig onder de indruk wat ik nu eigenlijk had meegemaakt dat ik ja haar even ben achter nagereden. Zodat ik ook tijd had om de nummerplaat op te schrijven. Ik heb gewoon gevraagd of ze even aan de kant wou staan en heb dan vriendelijk gevraagd of ze helder van geest was of alles ok was of er iets scheelde meer niet... ik heb ze er dan op gewezen dat het roekeloos was en dat ze gewoon het rondpunt terug had kunnen nemen?
Ik heb geen baseballknuppel in mijn wagen liggen hee

Allee komaan

Dat is dom en als ge botst dan suckt dat maar dat is niet levensgevaarlijk
Als er eentje voorbij een "bocht" staat en ge hebt ze niet gezien zie ik niet in waarom dat niet levensgevaarlijk kan zijn als er nu 1 plek is waar ge geen auto achteruit verwacht te zien rijden lijkt het me daar. Dat je (hopelijk) geen hoge snelheid haalt op een rond punt is dan bijkomstig, imo.

,Wat mij betreft krijgt die bestuurder een zeer zware straf.

Daarom heb ik dus een dashcam...

Benzine en diesel morgen naar recordhoogtes.
Ja, het begint erg te worden, nog even en we zitten over de 2 euro. Al hoop ik dat dat niet gaat gebeuren (stond vorige week of 2 weken terug nog in de krant dat de kans klein zou zijn dat we die 2 euro grens zouden overschrijden, maar we komen er toch wel dicht bij).
Hopelijk volgt er terug een daling zoals de vorige keren toen het zo snel steeg, iedere keer is het dan terug gezakt en gestabiliseerd.
Idd gisteren ook al een tankbeurt van 100+ euro, vind ik steeds een (onaangename) psychologische grens

Hier ook een tank van 50 liter, dus een volle tank is daarbij gelukkig nog geen 100 euro.
Bij een grotere tankinhoud ga je daar natuurlijk wel al snel aan zitten.
Met een doorsnee tank van 70 l diesel zit ik toch ook vlotjes over de 100€ zulle.
Absurd eigenlijk als je er over nadenkt. Wij gaan hier als de prijzen zo blijven gaan allebei een volledig maandloon extra kwijt zijn.
Voor de gas,elektra en diesel/naft op een jaartje dan hé.
Vuil bandieten in Brussel. :angry:
Het is niet in Brussel dat ze de prijzen doen stijgen he.
Maar het zijn wel zij die al die taksen erop innen uiteraard.
Moest ik volledig leegrijden en tanken zou ik nu aan 140-150 euro liggen voor diesel. :unsure:
:eek:

Ik heb altijd gehoord dat beelden van een dashcam niet in de rechtbank gebruikt mogen worden ofzo.

Dat klopt waarschijnlijk niet of dat was vroeger zo? Anders zou het niet veel zin hebben natuurlijk.
Ik dacht dat het afhing van de rechter.

Maar voor verzekeringsmaatschappijen is het zeker bruikbaar. Zodat zij op basis van die beelden onderling kunnen uitvechten wie in fout is.

Terug
Bovenaan