Ben je nu serieus?
Instellen op een uur of met een knopje?
Ja, koelen in de zomer, verwarmen in de winter. Eigenlijk gewoon de climatisatie aanzetten op de ingestelde temperatuur. Moest je dat uitzetten heb ik wel geen idee wat die doet. Ik heb clima control altijd aanstaan.
En dat kan vanuit de BMW app op de GSM (via de cloud, dus van waar dan ook). Ik zet in de winter de verwarming aan als ik opsta en eer ik gedouched ben enzo is de wagen gewoon op temperatuur. De zetelverwarming kan hierbij ook mee ingeschakeld worden bvb (hangt van de buitentemp af).
Volgens mij kan dat ook met de configureerbare knop op de sleutel, maar dan moet je er al bij staan natuurlijk.
Je kan nog meer dingen doen in de app, zoals wagen openen/sluiten, een 360 graden foto nemen rond de wagen etc.
.