![]()
Dat is geen C3 bord hé, maar C24b:
En het onderbord is dus ook een uitzondering op dat bord.
En dan nog, het geen éénrichtingsstraat, je kan u nog altijd keren. Al geef ik toe dat er het beter eerder geplaatst hadden.
Toen ik er voorbij reed leek dat op een zwaailamp ofzo ipv een vlam, ben niet terug gaan kijken.
Keren kan ja, maar op dat punt vertik ik het duidelijk toch. Is volgens mij maar eerstegraads overtreding...
Ik had dat bord (duidelijk) zelfs nog nooit van mijn leven gezien, terwijl ik vermoed dat dat in 2000 (jaar dat ik mijn rijbewijs gehaald heb) ook al bestond.

(bestaat uiteraard niet)

of een tekort aan hoogbouw / bomen.