Ik reed gisteren hier in het research park van Zellik: https://www.google.be/maps/@50.8802935,4.2923724,3a,44.5y,102.12h,78.44t/data=!3m7!1e1!3m5!1swBJU9a0El958lWPd8APn8w!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?cb_client=maps_sv.tactile&w=900&h=600&pitch=11.558990846688104&panoid=wBJU9a0El958lWPd8APn8w&yaw=102.12259113692099!7i16384!8i8192?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDkwNy4wIKXMDSoASAFQAw==
Komt er van links iemand uit die straat gevlogen zonder mij te zien, en terwijl hij zijn telefoon aan zijn mond houdt op speaker rijdt hij gewoon rechtdoor het fietspad op om links af te slaan. We hebben dan nog een hele tijd parallel gereden, tot hij niet meer verder kon omdat het fietspad te smal werd, waarna hij even lomp terug de weg opreed.
Hoe ook?
Vorige zondag dan met de dochter te voet naar de speeltuin hier. Die ligt in een woonwijk, langs een rustige zone 30-straat. Net waar je moet oversteken een verkeersplateau. Komt daar iemand aangevlamt in een X5 om dan uiteraard vol in de remmen te gaan voor dat plateau, om dan met gierende banden te vertrekken.
Komt er van links iemand uit die straat gevlogen zonder mij te zien, en terwijl hij zijn telefoon aan zijn mond houdt op speaker rijdt hij gewoon rechtdoor het fietspad op om links af te slaan. We hebben dan nog een hele tijd parallel gereden, tot hij niet meer verder kon omdat het fietspad te smal werd, waarna hij even lomp terug de weg opreed.
Hoe ook?
Vorige zondag dan met de dochter te voet naar de speeltuin hier. Die ligt in een woonwijk, langs een rustige zone 30-straat. Net waar je moet oversteken een verkeersplateau. Komt daar iemand aangevlamt in een X5 om dan uiteraard vol in de remmen te gaan voor dat plateau, om dan met gierende banden te vertrekken.
Laatst bewerkt:

.
Ik denk dus dat ik nog maar een isofix basis ga bijkopen...
Diezelfde helden moeten nadien ook terug invoegen op de buitenring waardoor ze de file eigenlijk alleen maar erger maken, maar zij hebben toch een minuutje of 2 gewonnen hé