... Andere ergernis en niet echt op de baan :
In Antwerpen hebben de onder de gedempte Zuiderdokken een nieuwe ondergrondse parking gezet. En ondanks dat die spiksplinter nieuw is en ondanks dat elke parking elk jaar duidelijk wat krapper wordt voor de steeds groeiende wagens hebben ze die parkeerplaatsen toch best nipt uitgetekend. Bovendien zijn ze een beetje apart aangeduid en de gemiddelde mens is blijkbaar een debiel dus er staat daar regelmatig iemand achterlijk geparkeerd. Ik heb er wel nog geen smerige Nederlander ostentatief zich zien parkeren over twee parkeerplaatsen, dat valt dan weer mee.
Maar gelukkig kan ik een stekker in de mijne steken dus ik kan op plaatsten staan waar ik meestal nog redelijk wat ruimte heb. Alsnog, ik zie al zo een of andere aap uit zijn auto stappen met zijn jas/vest los om vervolgens zijn rits tussen zijn reet en mijn auto te sandwichen om er dan eens een goede kras over te trekken.
Sindsdien nog niet geparkeerd, maar ik deel die ergernis in het algemeen wel.
Gewoon idioot dat ze bij het ontwerp niet kiezen voor een deftig formaat parkeerplaatsen. Ja, op papier heb je meer inkomsten als je elk vak 10% smaller maakt, maar als 1 op de 10 plaatsen niet kan gebruikt worden doordat er mensen op/over de lijn parkeren, geraak je die in de praktijk gewoon weer kwijt.
Ergernis van vandaag: iemand die zijn/haar brooddoos van een auto voor de helft voor mijn oprit geparkeerd heeft. Terwijl er 15 meter verder in de straat nog alle ruimte was.

.