Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt een group pledge van op CrowdFinder.Ik vandaag deze tegengekomen - sprak me direct aan!
Human Punishment
Owla , dan ga ik men pledge cancelen. Doe jij de groepspledge?Komt een group pledge van op CrowdFinder.

Misschien. Wacht nog op de prijzen van CrowdFinder zelf.Owla , dan ga ik men pledge cancelen. Doe jij de groepspledge?![]()

Voor een noob zoals ik. Wat is Crowdfiner? Staat niet zo veel info op hun website. Gewoon een soort van groepsaankoop voor kickstarters?Misschien. Wacht nog op de prijzen van CrowdFinder zelf.
Hou uw pledge nog he momenteel![]()
Klopt.Voor een noob zoals ik. Wat is Crowdfiner? Staat niet zo veel info op hun website. Gewoon een soort van groepsaankoop voor kickstarters?

Hupla, dan zal het hier ver beslist zijn. Aan € 77 was de vrouw ver overtuigd, € 20 minder en het is normaal wel in the pocket!Carnegie voor 57 euro i.p.v. 77 euro, dank u Crowdfinder!

Klopt, gebeurt manueel.Hoe werkt die betaling eigenlijk op Crowdfinder? Ik heb via PayPal betaald, maar op de site zie ik nog steeds staan dat ik niet betaald heb. Is dat iets dat manueel door de organisator moet afgevinkt worden ofzo?
Ja, alleen al omdat het zijn geld waard gaat zijn als het niet gespeeld geraakt. Door de mooie korting geraak ik dat sowieso wel kwijt.Ga je hem dan toch ook backen?
Plooier!Ja, alleen al omdat het zijn geld waard gaat zijn als het niet gespeeld geraakt. Door de mooie korting geraak ik dat sowieso wel kwijt.

Valreep is veel gezegd. Heb de group pledge nu verhoogd naar 200 copiesOp de valreep meegedaan met de GP van Ares Expedition - The Terraforming Mars Card Game nog meer TM kan niet slecht zijn. En als dit een kruising is tussen race to the Galaxy en TM zal dit wel goedkomen.
Ook de group pledge van de Paladins of the West Kingdom-uitbreiding is populair. Heb die nu verborgen gezet zodat de andere group pledges ook wat volk krijgen, maar deelnemen kan hier nog met mijn group plegde: https://www.crowdfinder.be/project/655-paladins-of-the-west-kingdom-city-of-crowns
.