De grote Kickstarter/Gamefound thread

Meningen over Darwin's Journey?

Ik dacht enkel nog Lacerda's te backen dit jaar maar wow dat ziet er wel interessant uit... Ook heel mooi trouwens.
 
Ja zo'n toestanden kunnen er bij de Kickstarters altijd gebeuren natuurlijk.
Heb al héél veel gebackt op KS, maar echt al héél veel, en het enige dat er momenteel niet goed uitziet is Unbroken.
 
Meningen over Darwin's Journey?

Ik dacht enkel nog Lacerda's te backen dit jaar maar wow dat ziet er wel interessant uit... Ook heel mooi trouwens.
Ik heb de deluxe gebacked. Het is idd lichtjes aan de dure kant als je de shipping meerekent, maar je krijgt toch wel een mooi product + Simone Luciani (Tzolk'in, Marco Polo, Barrage, Lorenzo) -> instaback voor mij
 
Ook aan het twijfelen, ben vooral benieuwd of er een crowdfinder zal zijn met een mooie korting of niet :).

Ook hier enkek Unbroken waar alles lastig verloopt, maar ze zweren nog altijd dat ze alles gaan fulfillen. Wel raar dat het dan in sommige winkels dan te koop is :p
 
Ik heb Unbroken uit principe een 1 gegeven op bgg, en zal de score pas aanpassen nadat ik het eindelijk ontvang (daar hebben ze niet van terug! :p). Ik heb het al veel gespeeld op TTS en het is echt wel leuk, dus heel de situatie is echt zonde.
Ik vertik het compleet om 1 cent meer te betalen dan aanvankelijk de bedoeling was, dus het is maar de vraag of ik ooit iets zal ontvangen.
 
Ook aan het twijfelen, ben vooral benieuwd of er een crowdfinder zal zijn met een mooie korting of niet :).

Ook hier enkek Unbroken waar alles lastig verloopt, maar ze zweren nog altijd dat ze alles gaan fulfillen. Wel raar dat het dan in sommige winkels dan te koop is :p
Nee die komt er niet, was al aangekondigd in de Facebook-groep. Ze doen geen group of retailer pledges meer.
Ik heb Unbroken uit principe een 1 gegeven op bgg, en zal de score pas aanpassen nadat ik het eindelijk ontvang (daar hebben ze niet van terug! :p). Ik heb het al veel gespeeld op TTS en het is echt wel leuk, dus heel de situatie is echt zonde.
Ik vertik het compleet om 1 cent meer te betalen dan aanvankelijk de bedoeling was, dus het is maar de vraag of ik ooit iets zal ontvangen.
Ja idem hier. Zelf ook niks extra betaald.
 
Heb het denk ik op 9lives nog vermeld: nog nooit echte problemen gehad met Kickstarters, buiten met Seize the Bean. Wat is me dat al geweest zeg. Maar goed, het ziet er naar uit dat we het deze zomer dan toch eindelijk in handen gaan hebben, maar de hype ervoor is toch al fameus onder 0 gezakt 😂.
 
Ik heb de deluxe gebacked. Het is idd lichtjes aan de dure kant als je de shipping meerekent, maar je krijgt toch wel een mooi product + Simone Luciani (Tzolk'in, Marco Polo, Barrage, Lorenzo) -> instaback voor mij

Heb net 1 speelronde gezien van JonGetsGames en de base game lijkt me al gevoelig voor analysis paralysis.
Ik ben fan van die fancy components uit de deluxe versie maar de extra spelopties hoeven dan weer niet...
Zou ook graag weten hoe die solo speelt, maar helaas is de solo mode een stretch goal dus zal ik hier geen playthrough van vinden voor het einde van de campaign.

Ik twijfel.... als ik niet deluxe ga kan ik die even goed in retail kopen...
 
Heb het denk ik op 9lives nog vermeld: nog nooit echte problemen gehad met Kickstarters, buiten met Seize the Bean. Wat is me dat al geweest zeg. Maar goed, het ziet er naar uit dat we het deze zomer dan toch eindelijk in handen gaan hebben, maar de hype ervoor is toch al fameus onder 0 gezakt 😂.
Ja, was hier een van mijn allereerste projecten die ik gebackt heb en mijn geduld is ook op.
Andere projecten die 10 keer groter zijn worden veel sneller geleverd.
 
Ik heb Unbroken uit principe een 1 gegeven op bgg, en zal de score pas aanpassen nadat ik het eindelijk ontvang (daar hebben ze niet van terug! :p). Ik heb het al veel gespeeld op TTS en het is echt wel leuk, dus heel de situatie is echt zonde.
Ik vertik het compleet om 1 cent meer te betalen dan aanvankelijk de bedoeling was, dus het is maar de vraag of ik ooit iets zal ontvangen.
Idem. Ik weiger ook bij te betalen. Zal wel zien of het ooit aankomt...
 
En niet vergeten, er komt bovenop de prijs + verzending nog eens BTW bovenop.
 
Indeed, ben ook geen fan van de Ludwig games. Dus easy pass voor mij.

Ik twijfel nog steeds voor Darwin's Journey, heb nog een paar dagen bedenktijd.
Weer een extra mini-expansion, imo echt niet nodig voor een game met zoveel gameplay in de basegame.
 
Hier veel interesse in Carnegie. Deze was gisteren effe live, maar ze hadden een paar foutjes gemaakt in hun shipping costs, die te hoog waren. Hierdoor hebben ze den boel gecanceled en een dezer starten ze weer op :)

Spel van onze Belgische designer Xavier Georges (Troyes, Tournay, Black Angel, Ginkgopolis, ...) met art van Ian O'Toole. Ziet er weer goed uit :D
 
Terug
Bovenaan