De grote (flits)boetes thread

Lap, eerste boete op 13j is hier ook een feit.

Ik reed iets van 65 op teller denk ik waar 50 toegelaten is.
De zaterdagavond om 18u op een kaarsrechte lege baan zal dat ook voor de verkeersveiligheid zijn zeker :rolleyes:
 
Lap, eerste boete op 13j is hier ook een feit.

Ik reed iets van 65 op teller denk ik waar 50 toegelaten is.
De zaterdagavond om 18u op een kaarsrechte lege baan zal dat ook voor de verkeersveiligheid zijn zeker :rolleyes:
Voor de corona ben ik eens om 2u30 geflitst geweest op een lege autostrade (was echt geen volk) en was vlot aan't doorrijden. Geen enkele flits gezien, dus was waarschijnlijk een mobiele.
 
Voor de corona ben ik eens om 2u30 geflitst geweest op een lege autostrade (was echt geen volk) en was vlot aan't doorrijden. Geen enkele flits gezien, dus was waarschijnlijk een mobiele.
Ze zullen gedacht hebben, eindelijk hebben we er ene!
 
Ze zullen gedacht hebben, eindelijk hebben we er ene!
Idd. Was ook wel een redelijke boete ook :D.
145 waar je 120 mocht -> €177 boete 🙄

Alle chance was ik aan't vertragen (voor dat stuk van traject controle aan rondpunt van Wommelgem), anders was't mss rijbewijs kwijt 😅
 
Voor de corona ben ik eens om 2u30 geflitst geweest op een lege autostrade (was echt geen volk) en was vlot aan't doorrijden. Geen enkele flits gezien, dus was waarschijnlijk een mobiele.
Hier wel de flits van de mobiele gezien.

Ik ben altijd op mijn hoede voor grijze SUV’s maar in het donker zag ik hem dus maar net een fractie voor de flits afging.
Ik hoop dat ik er wat goed opsta want het was dus op de kop :unsure:
Coyote gaf geen melding ook, achteraf wel gezien dat ze hem op Facebook al gemeld hadden...
 
Ook daarstraks in mijn ebox gekeken. Nog geen boete ,maar ik zal maar niet te snel victorie kraaien als ik het hier boetes hoor regenen deze maand.
 
Gisteren op 't nippertje een boete vermeden.

Was op de grote baan richting Tienen aan 't rijden en ik hing al eventjes achter een auto die net 60 aan het rijden was waar je 70 mocht. We komen op een stuk waar inhalen mogelijk is en ik begeef mij al naar links om de auto voor mij in te halen. Net op dat moment spot ik in mijn ooghoek aan de rechterkant een kleine camionette met daarachter een mobiele flitser, waardoor ik mij gelukkig nog net op tijd heb kunnen inhouden.
 
En weeral prijs. Trok goed op aan de lichten en voor ik het wist was ik 120 aant rijden waar je 90 mocht. Anonieme was achter mij aan't rijden en werd aan de kant gezet 🤣🤣.

Boete wordt opgestuurd -> €116
 
Onlangs een boete gehad voor een wagen die al een paar maand niet meer van mij is. Een bedrijfswagen die opnieuw ingezet is geweest door iemand anders, maar blijkbaar stond die nog steeds op mijn naam :rolleyes:
 
Doet me eraan denken, een week of 2 geleden zat de boete in de bus (waarvan ik hier boven ergens sprak)

Ik gokte dat ik iets van 65 reed en zat er niet ver naast: 59 gemeten, 53 gecorrigeerd dus 53 eurootjes lichter ...
 
Onlangs een boete gehad voor een wagen die al een paar maand niet meer van mij is. Een bedrijfswagen die opnieuw ingezet is geweest door iemand anders, maar blijkbaar stond die nog steeds op mijn naam :rolleyes:
Ik heb het omgekeerde eens voorgehad. Toen ik nog maar een maand begonnen was.
Pas na 5min had ik door dat die boete ouder dan een paar maand was en dat ik nog nooit op die locatie was geweest.
En dat het dus van mijn voorganger moest geweest zijn.
 
Ik moet echt stoppen met in het weekend te gaan werken. In de week tijdens de spits nooit een probleem, die paar keer dat ik in het weekend mijn gebruikelijk traject doe quasi altijd wel ergens prijs (en dus voor niets gewerkt). :angry:
 
Ik moet echt stoppen met in het weekend te gaan werken. In de week tijdens de spits nooit een probleem, die paar keer dat ik in het weekend mijn gebruikelijk traject doe quasi altijd wel ergens prijs (en dus voor niets gewerkt). :angry:
Is dat dan zo moeilijk van uwe CC op 56/76/128 te zetten?

Ik heb zeer zelden boetes, en als ik er een heb is het echt zuiver onaandachtzaamheid, of afgeleid, meestal handsfree bellen en een bord bebouwde kom missen, of nog niet zolang geleden gewoon 125 blijven rijden bij door de Craeybeckxtunnel (yup, tijdens handsfree bellen)...

Nooit door bepaald sportief aan het rondkarren zijn...
 
Is dat dan zo moeilijk van uwe CC op 56/76/128 te zetten?

Ik heb zeer zelden boetes, en als ik er een heb is het echt zuiver onaandachtzaamheid, of afgeleid, meestal handsfree bellen en een bord bebouwde kom missen, of nog niet zolang geleden gewoon 125 blijven rijden bij door de Craeybeckxtunnel (yup, tijdens handsfree bellen)...

Nooit door bepaald sportief aan het rondkarren zijn...
Ik heb geen CC
 
Is dat dan zo moeilijk van uwe CC op 56/76/128 te zetten?

Ik heb zeer zelden boetes, en als ik er een heb is het echt zuiver onaandachtzaamheid, of afgeleid, meestal handsfree bellen en een bord bebouwde kom missen, of nog niet zolang geleden gewoon 125 blijven rijden bij door de Craeybeckxtunnel (yup, tijdens handsfree bellen)...

Nooit door bepaald sportief aan het rondkarren zijn...
Onaandachtig rondrijden omdat je aan het bellen bent, vind ik erger dan te snel rijden hoor. Als je niet meer aandachtig genoeg bent door het bellen, doe je het gewoon niet, handsfree of niet.
 
Eentje waar ik wel zelf van geschrokken was, 83 waar 50 toegestaan is, gecorrigeerd naar 77 dus. 253€. Het was op een heel kalm moment ... maar tis geen excuus natuurlijk. Was wel 2 jaar geleden dat ik nog een boete had gehad. (07/01/21)
 
Terug
Bovenaan