Dave is van bij Dewever, John was van t draakse Merksem! Enfin ik denk dat ze vroeger allemaal van hem waren maar niet zeker. In ieder geval superlekker welDraakske, was da john of dave?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dave is van bij Dewever, John was van t draakse Merksem! Enfin ik denk dat ze vroeger allemaal van hem waren maar niet zeker. In ieder geval superlekker welDraakske, was da john of dave?
Dave heeft tdraakske ook al zeer lang, nu niet 100% zeker maar ik dacht ooit wel overgenomen van John.Dave is van bij Dewever, John was van t draakse Merksem! Enfin ik denk dat ze vroeger allemaal van hem waren maar niet zeker. In ieder geval superlekker wel
Zie dit nu pas, normaal heeft die van de beste Bicky's van de streek nochtans. De rest is ook prima, uitbaatster doet dat idd perfect op elk vlak. Just wat jammer dat er weinig zitplek is.Frituur De Post - Poperinge
- groot met stvlss en samoerai
- bicky
- cola
€13.40
8,5/10 minstens. Heel vriendelijke frituriste ook
7/10. Bicky bun was microwave, not done.
Frieten dikke 9
Toeme.Ne collega gaat daar altijd en hier lees ik ook alleen maar verlof.
Doe mij da niet aan heToeme.
Seffens de rest van het gezin warm maken voor frietjes dan!Mijn stamfrituur pakt verlof de komende 2 weken en ik ga daar voor de sluit niet meer geraken
Maar bites 'n more is ook maar 10 minuten rijden van hier, ik zou daar wel eens durven passeren. Ne collega gaat daar altijd en hier lees ik ook alleen maar lof.
Idd, Beste drankje om alles achteraf de baas te kunnen met de enzymen van de ananas...+1 voor de Tropico![]()
Da ging niet. Vrijdag was het op restaurant gaan en gisteren hadden we volk.Seffens de rest van het gezin warm maken voor frietjes dan!
Ik ben er vrijdag wel geraakt.Da ging niet. Vrijdag was het op restaurant gaan en gisteren hadden we volk.
en saté-vlezekes), popcornnuggets voor de dochter en een frikandel-special met curryketchup voor den halven trouwboek. Die vroeg eerst een curryworst special (t is een antwerpse) maar besefte al snel dat ze als alleenstaande moeder veel zou moeten laten.Is dat iets dat je zelf thuis erop gekletst hebt, of komt dat echt uit een frituur?Foto's:
het Andersonneke + doorspoelpint
PEACE OUT BITCHES
Edit: just, gedroogde uitjes zitten er ook tussen.

Kan ook zijn dat ze tegenwoordig effectief winst moeten halen uit hun restaurant-activiteiten.
Mijn vroegere werkgever (financiën) weigerde kebabzaken als klant wegens het zeer hoge risico op achterliggende 'klandestiene' activiteiten![]()
.”
Men eet pikant Chinees niet om verzadigd te zijn.
Men gaat daarna naar het fritkot niet uit honger.
Men doet dit uit absolute, onwrikbare toewijding.My man.Ik ben er vrijdag wel geraakt.
Winterfriet voor moi (warme pepersaus, truffelmayoen saté-vlezekes), popcornnuggets voor de dochter en een frikandel-special met curryketchup voor den halven trouwboek. Die vroeg eerst een curryworst special (t is een antwerpse) maar besefte al snel dat ze als alleenstaande moeder veel zou moeten laten.
Tegen u kunt ge klappen si.Is dat iets dat je zelf thuis erop gekletst hebt, of komt dat echt uit een frituur?
Anders graag naam van de frituur, ziet er machtig goed uit![]()