Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er wreed goed uit, maar wat is die oranje saus met die hoofdletter i op?Middel, bicky, mexicano, jagersworst speciaal, potje mayo, joppie en hannibal.
Wc was bijna verstopt deze ochtend
Ziet er wreed goed uit, maar wat is die oranje saus met die hoofdletter i op?
Nee, ik ben zeker dat het een i is.Of de H, afhankelijk hoe je ‘m leest.
Misschien de H van Hannibal(saus) maar wat zit daar dan in?
Ziet er goed uit frietvriend!Middel, bicky, mexicano, jagersworst speciaal, potje mayo, joppie en hannibal.
Wc was bijna verstopt deze ochtend
Lookworst zonder look. Is dat dan een cervela?Ziet er goed uit frietvriend!
Jagersworst = Lookworst/Cervela?

Is idd de H van HannibalZiet er wreed goed uit, maar wat is die oranje saus met die hoofdletter i op?

Moh.Is idd de H van Hannibal![]()

Zal een cervela geweest zijn idd, toen de bestelling klaar was riepen ze het zo af.Ziet er goed uit frietvriend!
Jagersworst = Lookworst/Cervela?

Net even gekeken, eigenlijk legit geen mayo in de frigo teruggevondenMoh.
Nu, vraag me ook wel af: waarom koop je in frituur een potje mayo als het voor mee te nemen is? Iedereen heeft dat toch thuis staan voor een fractie van de prijs?![]()

Frituurmayo smaakt toch altijd net dat tikkeltje chemischer dan thuismayo vind ikMoh.
Nu, vraag me ook wel af: waarom koop je in frituur een potje mayo als het voor mee te nemen is? Iedereen heeft dat toch thuis staan voor een fractie van de prijs?![]()
Tiens, ik wist niet dat ze daar mensenvlees in staken. Mij niet gelaten, het blijft lekker.Onze dochter van 7 is sinds kort verkocht aan Bicky Burgers
Hemelsblauwe ogen, lange donkerblonde haren in een dot en een blik die zegt 'Ik snap het allemaal niet'. Wat een verschijning!Van iedereen hier zijde gij wel de laatste van wie ik frituur discriminatie had verwacht!Is da lekker zo'n steenkoolsaté?
Kon ook bepaalde kruiding zijn he.Van iedereen hier zijde gij wel de laatste van wie ik frituur discriminatie had verwacht!
Ze zeggen altijd dat rood vlees ongezond is, dus als ik het zo goed laat doorbakken dat het zwart wordt, dan is het geen rood vlees meer! Win-win.
Dat dus hé. Ongelofelijk. Dat de friturist denkt dat ge het zout op de frieten niet verdient is hemeltergend.... vanwege de afwezigheid van een halve kilo zout op mijn frieten ...