De frituur

Anderson bruure, we mogen ons niet laten doen door die onnozelaars. Ik had het ook efkens gehad toen er hier op elke foto wel een of andere slimmerik iets zag dat niet in hun bekrompen frietwereld thuis hoorde. We moeten hier als cultuurbewaarders optreden, foto's zijn wat deze thread nodig heeft! Hoge bomen vangen veel wind, die sjarels kunnen alleen maar dromen van de machtige hoeveelheden en heerlijke combinaties die gij hier komt posten.

Ik zal hier het voortouw nemen, ik had onlangs een foto van mijn frieten gepakt, maar het licht zat niet goed, dus het zag er wat als een niet perfect gebakken matig pak friet uit. Uit angst voor de kortzichtigen hier ook niet gepost, maar nu trek ik me los uit hun greep, WANT HET WAREN VERDOMME GOEIE FRIETEN EN GESMAAKT DAT ZE HEBBEN
Gesproken als Leonidas tegen zijn Spartanen, gevolgd door een foto bijna zo goed als een echte picasso.

Dat is 't é godverdomme, dat is het!

9pchp2.jpg

Onze favoriete frituur sluit voor onbepaalde duur de deuren, nu moeten we toch wel naar één van de andere 37 frituren in de buurt gaan zeker :(

Onze favoriete frituur sluit voor onbepaalde duur de deuren, nu moeten we toch wel naar één van de andere 37 frituren in de buurt gaan zeker :(

Bruh, gij hebt er tenminste 37.

Ik maar 4, en gene is een even goede keuze: De eerste is altijd gesloten op zaterdagavond (en is soms op vakantie voor ne maand), de 2de is veel te druk (vooral ambetante jongeren) + als ik daar hetzelfde bestel als bij mijn vaste is het precies 20% minder frieten/vlees voor 30% meer geld. Den derden heeft ambetante website om te bestellen + als er vlees is waar ge satékruiden bij wilt maar die optie is er niet, dan gaan ze in de frituur zelf gewoon zeggen van ne potje satékruiden erbij te bestellen wat ne halve euro kost en de hoeveelheid in dat potje is belachelijk laag, ge kunt onder uw nagel verstoppen.

Oh en den vierden heeft een uitstekende bestelapp maar de frieten smaken niet naar méér, en tis een kleine 15 minuten rijden, da's 10 minuten te lang naar mijn goesting.

Ik ga retezuur zijn als mijn favoriete frituur sluit. :angry: Gelukkig boeren ze het heel goed, hun sluiting zal niet voor direct zijn.

Wegens de onnozele commentaren van enkele verzuurde enkelingen ben ik gestopt met foto's nemen.

Maar om te antwoorden: zondag heb ik 2 wachtpinten gedronken. Er was aan de overkant een brand uitgebroken en er stonden 3 brandweerwagens, 50 ramptoeristen en 4 agenten. Altijd leuk, zo'n live TV vanuit de frituur.

Ik zal het voor u bekijken mevrouw en ik kom erop terug. :unsure:
Laat u niet doen door die vegans hé.

Je bent al over de grens gegaan met uw verhaal over Pluk van de Petteflet.
Vanwege het noemen van een appel?
En toen doorgeëscaleerd met frieten zijn ook maar gefrituurde groenten 🙈

Wat ben je streng!

Eet toch liever gefrituurde aardappel dan fruit/groenten uit de frituur.

Vanaf vrijdagmiddag mag ik 5 weken geen vet meer eten, alcohol drinken of auto rijden, dus morgenmiddag wordt dat hier een episch frietfestijn gevolgd door een streekbierenfestijn en bijgevolg een vreselijke kater waardoor ik de ingreep op vrijdag niet meer bewust beleef.
Ik ben hier nu al een menu aan 't samenstellen voor 4 man, maar ik ga die alleen moeten opeten. Uiteraard ga ik er om met de auto en daar een bak wachtpinten vragen, als ze me tegenhouden op de terugweg kunnen ze mij toch niet extra meer straffen!
En dan komt de dag, 9 mei, de dag die wordt gevreesd: de frituur leegkopen.

Ik ga proberen om voor een keer niet te vergeten een foto te maken, maar ik kan dat niet beloven.

Vanaf vrijdagmiddag mag ik 5 weken geen vet meer eten, alcohol drinken of auto rijden, dus morgenmiddag wordt dat hier een episch frietfestijn gevolgd door een streekbierenfestijn en bijgevolg een vreselijke kater waardoor ik de ingreep op vrijdag niet meer bewust beleef.
Ik ben hier nu al een menu aan 't samenstellen voor 4 man, maar ik ga die alleen moeten opeten. Uiteraard ga ik er om met de auto en daar een bak wachtpinten vragen, als ze me tegenhouden op de terugweg kunnen ze mij toch niet extra meer straffen!
En dan komt de dag, 9 mei, de dag die wordt gevreesd: de frituur leegkopen.

Ik ga proberen om voor een keer niet te vergeten een foto te maken, maar ik kan dat niet beloven.

Informeer voor de zekerheid of er nog plek is op de ICU.

Terug
Bovenaan