De frituur

Vorige week 2x prijs, op woensdag & zaterdag :love: Had veel gesport dus moet de status quo wat behouden he.
Foto's zijn niet men beste maar bon... 'k ben al blij dat ik nog is moeite heb gedaan van er te trekken.

Foto 1: Klein pak met americain, neem dat normaal nooit, maar had het hier zien passeren en was wel benieuwd. Iets te pikant naar mijn goesting, maar zeker niet slecht. Crizly en bicky cheese erbij.

Foto 2: Home alone, niks in huis en te leeg om iets te fixen. Takeaway.com bekijken en beseffen dat al die brol toch onderdoet voor frieten. Dusja, beter direct goed doen. Veloken op en naar het frituur. Rombautje met Crizly. Opggeten voor de tv met een goeie hersenloze film en erna weggespoeld met een biertje, self care noemen ze dat denk ik.
Ela, ik dacht dat jij vegetariër was? Heb je het (vlees)licht gezien?

En americain vind ik enkel te doen in een potje, niet op de frieten. Dat is te overheersend naar mijn goesting...

En americain vind ik enkel te doen in een potje, niet op de frieten. Dat is te overheersend naar mijn goesting...
Betrapt! :shy:
Ik probeer zo weinig mogelijk vlees te eten, maar ben zeker geen strikte vegetariër. Ik heb het 1 jaar heel strikt gedaan en als ik zelf kook is het altijd vegetarisch, maar op restaurant/bij het frituur/ bij familie durf ik zeker eens zondigen. Bij de frituur hangt het er ook vanaf, bij Chasse Patat en andere hippe keten bestel ik graag vegetarische/vegan snacks (en hun uitstekende vegan stoofvleessaus!), maar bij andere frituren waar de enige vegetarische optie fucking kaasballen zijn, grijp ik toch naar een gewone snack. Alsook, de fabrikanten moeten DRINGEND in gang schieten voor een goeie veggie/vegan mexicano. Rombautje is echt by far mijn favoriet, maar die is nergens deftig in veggie variant te vinden... Heb ooit eens een veggie mexicano (weet niet meer welk merk) gevonden, maar die was echt niet te vreten... :headshake:

Een vleeslicht zal em allicht al gezien hebben, maar mss niet op de manier da gij bedoelt... :unsure:

(I'll see myself out)

Jaja vandaag geen warm eten kunnen eten dus ja wat doe je? Frituur. Middel met stoverijsaus, sito en een frikandel speciaal. En de rest van mijn vrouw haar eten want die had precies niet zo veel honger.

Hebben jullie dat ook trouwens als je iets anders eens probeert dat je heimwee krijgt naar je favoriete frituur? Gisteren ook brol gegeten, een taco. Niet slecht, maar vandaag heeft me toch 10 keer meer gesmaakt ze.

Ah, en als bij het binnen komen het frituurmadammeke schoon lacht naar u, dan begint het direct goed natuurlijk :)

Jaja vandaag geen warm eten kunnen eten dus ja wat doe je? Frituur. Middel met stoverijsaus, sito en een frikandel speciaal. En de rest van mijn vrouw haar eten want die had precies niet zo veel honger.

You lucky b*st*rd.

Hebben jullie dat ook trouwens als je iets anders eens probeert dat je heimwee krijgt naar je favoriete frituur? Gisteren ook brol gegeten, een taco. Niet slecht, maar vandaag heeft me toch 10 keer meer gesmaakt ze.

Jahaa, maar die van ons daarvan is de eigenaar van het padje af. Na het omzeephelpen van de lekkerste stokbroodjes met indonesische kip nu ook de frieten vernaggeld. De cultuurbarbaar.

Dochter geeft een slaapfeestje zaterdag voor haar verjaardag. Ze mocht kiezen en we gaan met heel de bende naar de plaatselijke frituur. Den baas voorziet balonnen en alles.

Al heb ik er deze nacht een nachtmerrie over gehad. Al die kinderen bestelden een ice tea (je weet wel, daar waar ze 3,5 eur vragen voor een blikje). The horror.

Dochter geeft een slaapfeestje zaterdag voor haar verjaardag. Ze mocht kiezen en we gaan met heel de bende naar de plaatselijke frituur. Den baas voorziet balonnen en alles.

Al heb ik er deze nacht een nachtmerrie over gehad. Al die kinderen bestelden een ice tea (je weet wel, daar waar ze 3,5 eur vragen voor een blikje). The horror.
Maar dat is toch te ondervangen met wie wil er appelsap en wie wil er chocomelk? Heb je die dingen niet geleerd tijdens haar dreumestijd (2-3 jaar)? Zo van ik ben twee en ik zeg nee!

Maar da's wel het equivalent van een wachtpintje voor minderjarigen é!

Gisteren was mijn frikandel niet voldoende lang gebakken. Dan ben je als friturist toch afgeschreven, schande.

Maar dat is toch te ondervangen met wie wil er appelsap en wie wil er chocomelk? Heb je die dingen niet geleerd tijdens haar dreumestijd (2-3 jaar)? Zo van ik ben twee en ik zeg nee!
Altijd eindigen met wat je wil dat ze nemen June!

Wie wil er cola en wie wil er water? "ik wil water!!!"

@Mr.Anderson: bereid u maar mentaal voor op een heleboel frieten in de vuilbak. Of je moet de frieten als voorgerecht opdienen, en wie na een half uur nog wil mag een vleesje kiezen

@Mr.Anderson: bereid u maar mentaal voor op een heleboel frieten in de vuilbak. Of je moet de frieten als voorgerecht opdienen, en wie na een half uur nog wil mag een vleesje kiezen
Die truc moet ik eens proberen!

Ikzelf zal geen frieten bestellen en fungeren als vuilbak. Geen enkele* friet zal zaterdag verloren gaan. Always one step ahead.

*indien één van de kinderen los in z'n bakske niest maak ik uiteraard een uitzondering.

Ikzelf zal geen frieten bestellen en fungeren als vuilbak. Geen enkele* friet zal zaterdag verloren gaan. Always one step ahead.

*indien één van de kinderen los in z'n bakske niest maak ik uiteraard een uitzondering.
Veel plezier met alle mogelijke kinderziektes in 1x te verwerken!

Doet mij denken aan een verjaarspartijtje met indoor glijbaan en ballenbak ed.. met poffertjes.. Alle kindjes (14 vierjarigen) met moeite bijeen, zaten keurig te wachten op hun poffers, zegt de moeder van een vriendje en een meegetrokken neefje (of die ook mee mocht) plompverloren wie limonade en wie moet er plassen.. Werkelijk alle kinderen vlogen van tafel naar de wc (die we ook allemaal moesten helpen natuurlijk) en naar de hele tafel vol poffertjes werd niet omgekeken.. er is ook niets van gegeten. Werkelijk slimme actie.

Je kan net zo goed vragen wie er een cocktail/wijn/prosecco/bier wil en wie water. Als ze iets van het eerste deel kiezen, vraag je gewoon hoe hun moeder dat zal vinden.

Scheelt wel he, in de kosten.

Edit: en als ze toch dronken aflevert, leg de schuld gewoon bij het kind (ja, ze stond op een bloody Mary te krijgen. Wat een onopgevoed kind omdat te eisen in een frituur).

Laatst bewerkt:
mz44XR3.jpeg

Zonet in Klemskerke (De Haan) in frituur het VO(rk) SJE dit gegeten, ik ken de juiste naam niet meer, ik dacht kip met BBQ topping, maar was echt goed (was met een soort van curry en BBQ saus met een kipsaté)

Manman da heeft gesmoakt. Omdat ik meer vleesjes dan friet eet nog een twijfelaar bijgenomen, ik zag da liggen in de comptoir, en was 2 a 3 keer zo groot als de standaard twijfelaar. Was met witte pens onder andere, en dees was ook wel af. Is en plus niet zo ver van waar wij altijd naar zee gaan, nog nooit binnengeweest, maar zal niet de laatste keer zijn. Ze hadden ook wat restaurant klassiekers, dus niet enkel frituur. Aanrader dus!

Ziet er heerlijk uit, wel minpunten voor die belachelijke houten 'vorkjes'. Die ondingen mogen ze samen met de kartonnen rietjes steken waar de zon niet schijnt.

Terug
Bovenaan