Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Madam eet een slaatje. Na 21 jaar samen heb ik dat leren tolereren. Met vallen en opstaan.

Een salade bestaande uit gefrituurde aardappeltjes. En een sauske erop. Of apart.Aardappelslaatje, zeker.
![]()
![]()
Zalig man!De Belcrunch special was eigenlijk heel goed, merci voor de suggestie hier! De cervela met americain was lekkerder in mijn hoofd.
Bekijk bijlage 39302
Jagersworst kennen ze hier niet, een cervela met samurai is ook wel heel lekker, daar inderdaad nog wat bicky-uitjes bij, kan niet slecht zijn. Voila se al de helft van de volgende bestellingZalig man!
Zou een jagersworst met andalouse/mammoet/samoerai-saus en gedroogde uitjes niet iets kunnen zijn
Je had vroeger zoiets bij De Gouden Sate: boulet, samoerai saus, gedroogde ui, verse ui en denk ook nog kippekruiden erop.

Goh jah.. ik koop Vandemoortele want dat zijn literflessen en anders ist veel te snel op. TBH vind ik dat qua smaak niet veel schelen met anderen.beschik zelf over een bus Samouraï van Vandemoortele maar die laatste is wat underwhelming.
De samurai van Pauwels vond ik wel heel goed. Idem voor de mayo. Tartaar neem ik normaal gezien huisgemaakte.Bij welk sauzenmerk zweren jullie? Ik zie hier Devos Lemmens en Pauwels en beschik zelf over een bus Samouraï van Vandemoortele maar die laatste is wat underwhelming.
Afknapper 2.0Tsja, ze zou bij alles appelsaus eten. Ik snap het ook niet.
Afknapper 2.0
Het is nooit te laat hé!
OT: deze week twee maal frietjes gaan halen maar hier geen foto´s gepost. De laatste die ik zo´n uur geleden binnen heb gestoken liggen nog altijd op m´n maag. Het smaakt mij de laatste tijd niet meer boys.
Normaal gezien was het hier vandaag bloemkool, maar omdat ik later thuis was dan toch maar naar de frituur gereden. En achteraf gezien was die bloemkool veel beter geweest.
Wat kan ik doen?!? Ik voel dat ik mezelf aan het verliezen ben!

Merci voor de tip. Deze middag dus frieten.Gisteren dikke kater, dus 's middags naar het frituur.
Frietje met stoofvleessaus en mayonaise erop en een berehap, kater direct weggespoeld.
Afknapper 2.0
Het is nooit te laat hé!
OT: deze week twee maal frietjes gaan halen maar hier geen foto´s gepost. De laatste die ik zo´n uur geleden binnen heb gestoken liggen nog altijd op m´n maag. Het smaakt mij de laatste tijd niet meer boys.
Normaal gezien was het hier vandaag bloemkool, maar omdat ik later thuis was dan toch maar naar de frituur gereden. En achteraf gezien was die bloemkool veel beter geweest.
Wat kan ik doen?!? Ik voel dat ik mezelf aan het verliezen ben!
Compleet onverantwoord zo'n internet-adviezen. Het gaat hier wel over een mensenleven, daar spring je niet lichtzinnig mee om.
Serieus, bloemkool?
Ben bang dat je te ver heen bent maar probeer eens een maand of twee over te slaan.