De frituur

De daad meteen bij het woord. Voor ne keer eens americain omdat er toch niks anders meer bestaat int nieuws en eigenlijk is dat andalouse 2.0.

GDNChL7.jpeg

Amai dat ziet er goed uit! Vroeger nam ik regelmatig Americain bij de cervela, op de frieten heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, komt zeker op de verlanglijst!

De Grizzly ziet er ook perfect gebakken uit, top!

Amai dat ziet er goed uit! Vroeger nam ik regelmatig Americain bij de cervela, op de frieten heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, komt zeker op de verlanglijst!

De Grizzly ziet er ook perfect gebakken uit, top!
Zeker eens doen maar als ge veel frieten achterover wilt kletsen misschien toch ook een ander sausje erbij want het is door de kruiding vrij zwaar.

Ik snap niet dat je saus op je frieten besteld om ze thuis op te eten. Na een wilde rit naar huis zit je toch met ranzig wakke frieten?

Dan kan kan je evengoed een bord pasta bestellen met stoofvleessaus en een kwak mayonaise op. Verschil proef je dan niet meer.

Al het fatsoen en friet etiquette is hier zoek. Ik post hier niet veel maar dit moest ik ff kwijt.

Ik snap niet dat je saus op je frieten besteld om ze thuis op te eten. Na een wilde rit naar huis zit je toch met ranzig wakke frieten?

Dan kan kan je evengoed een bord pasta bestellen met stoofvleessaus en een kwak mayonaise op. Verschil proef je dan niet meer.

Al het fatsoen en friet etiquette is hier zoek. Ik post hier niet veel maar dit moest ik ff kwijt.
Die wakke frieten (nisse frieten) zijn juist wa het goed maakt bij stoverijsaus :love:

Ik vind dat oprecht de slechtste saus ever. Ik heb daar maanden over getwijfeld, en dan een all-in (meteen op de frieten - yolo). Met bakske en al de vuilbak in, dan liever honger 🤢

Godver, 't mag hier nu gedaan zijn met negatieve comments!

Ge moogt daar tegen de muur gaan staan en nekeer goe nadenken over wat je nu precies gezegd hebt!

Terug
Bovenaan