De frituur

IMG_7350.jpeg

IMG_7351.jpeg

Daarna nog frieten bijgepakt, nog 2 stukken boulet en nog een kippet om af te ronden :drool:.

De roze saus was nog niet gemaakt, dus voor huisgemaakte tartaar gegaan en die was ook weer keilekker.

Bekijk bijlage 39011

Bekijk bijlage 39012

Daarna nog frieten bijgepakt, nog 2 stukken boulet en nog een kippet om af te ronden :drool:.

De roze saus was nog niet gemaakt, dus voor huisgemaakte tartaar gegaan en die was ook weer keilekker.
Die zijn toch echt in heel oud vet gebakken denk ik. Of hij/zij gebruikt patatten met teveel zetmeel.

Je ziet gewoon dat ze vettig zijn en niet krokant. Sorry @exCite, niet echt excited

Die zijn toch echt in heel oud vet gebakken denk ik. Of hij/zij gebruikt patatten met teveel zetmeel.

Je ziet gewoon dat ze vettig zijn en niet krokant. Sorry @exCite, niet echt excited
Ze zijn gewoon iets langer gebakken omdat ik dat gevraagd heb (allez in die frituur moet ik dat niet vragen maar doen ze dat voor mij standaard), ze waren zeer krokant én lekker.

Vj4ufRt.jpeg

De rauwe bloemkool in een tapenade van olijven heb ik natuurlijk eruit gephotoshopt, en de blowjob-ajuinen in guacamole verstopten zich onder tafel.
De overhellende frieten die de mexicano bedelven, liggen aan mij - nogal stevig mogen remmen voor een spookrijder in een bocht, op weg van de frituur naar huis.

Vj4ufRt.jpeg

De rauwe bloemkool in een tapenade van olijven heb ik natuurlijk eruit gephotoshopt, en de blowjob-ajuinen in guacamole verstopten zich onder tafel.
De overhellende frieten die de mexicano bedelven, liggen aan mij - nogal stevig mogen remmen voor een spookrijder in een bocht, op weg van de frituur naar huis.
Mayomuch.

Fuck ik wil ook. En ik heb al naar die frituur met dat wereldrecord gemaild met de vraag of ze geen voorronde willen doen ná de marathon van Gent.

… ik steek dan eens in mijn kop dat ik 3 weken geen frieten ga eten en dan organiseren ze zoiets 😢

Vj4ufRt.jpeg

Ziet er goed uit, al kies ik liever voor saus apart zodat al mijn frieten krokant blijven in plaats van zompig.

Mayomuch.

Fuck ik wil ook. En ik heb al naar die frituur met dat wereldrecord gemaild met de vraag of ze geen voorronde willen doen ná de marathon van Gent.

… ik steek dan eens in mijn kop dat ik 3 weken geen frieten ga eten en dan organiseren ze zoiets 😢
Bevj!

Mayomuch.

Dat vega-palmolie-regenwoudvernietigend-frietkot?

Zo zeg, én dan moet ík op een zwarte lijst?

moetnietgekkerworden

Laatst bewerkt:
De gebruikelijke friturist is de ganse maand out.

Vandaag fritjesdag bij een nog niet gekende frituur het dorp verder (de twee fritchinezen in't dorp zijn al getest). Spannend!

Vj4ufRt.jpeg

Amai dat ziet er goed uit! Zo´n frietje zompig van de mayo, zalig! Hier in de buurt is´t altijd saus apart in pottekes, moet dringend eens verandering in komen.

2x medium, eentje met stoofvleessaus op de frietjes.
Potje stoofvleessaus, dat gedeeld werd met de dochter.
Bitterballen voor mij
Vlampijp voor @Coolguy

Frietjes goedgekeurd enkel wat gierig met de stoofvleessaus op het pak zelf.

Terug
Bovenaan