Green Mamba
Well-known member
Je kunt ervoor kiezen om net wel naast hem te zitten en zijn neus erin te duwenOp de volgende frietmeeting zit ik niet meer naast jou.
Grtz
Amusement verzekerd. Laten we dat een boiler noemen.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt ervoor kiezen om net wel naast hem te zitten en zijn neus erin te duwenOp de volgende frietmeeting zit ik niet meer naast jou.
Grtz
Amusement verzekerd. Laten we dat een boiler noemen.Doel bereikt.Op de volgende frietmeeting zit ik niet meer naast jou.
Grtz

Gaat dat hier is gedaan zijn met dat zaaien van verdeeldheid? Mensen kiezen g***erd**me toch zelf of ze hun frieten zompig willen of niet? Fascist!Ik snap niet dat je saus op je frieten besteld om ze thuis op te eten. Na een wilde rit naar huis zit je toch met ranzig wakke frieten?
Dan kan kan je evengoed een bord pasta bestellen met stoofvleessaus en een kwak mayonaise op. Verschil proef je dan niet meer.
Al het fatsoen en friet etiquette is hier zoek. Ik post hier niet veel maar dit moest ik ff kwijt.
. Ik vroeg alle bickysauzen, ik kreeg er 1 en naast de middel friet lag amper extra friet.
Ik dacht dat wij vrienden waren, dik vergist dus.Waar zie jij een curryworst?
Amai, machtige frieten dit. Waar?Zal ik dan maar weer tonen hoe het moet. Speciaal geen americain in zicht voor @poeperman.
Bekijk bijlage 39064
Toch maar een extra vleesje naast de bicky burger genomen, schrik dat ik mischien te veel calorieën verbrand had bij het zwemmen waardoor ik op termijn zou beginnen wegkwijnen.
Het begint allemaal met een curryworst en als ze wat ouder zijn, komen daar bitterballen bij. Zodra de smaakpapillen echte smaak kunnen waarderen komt er bij de curryworst nog een lekkere klodder vettige mayonaise. Aan de liefhebber om die ook over de bitterballen te doen.Ik dacht dat wij vrienden waren, dik vergist dus.
Ik merk hier wel heel wat commentaar op anderen hun foto´s. Binnenkort is het hier een ´Ge zijt van de frituur als ge´ groep geworden.
Frieten zijn zoals kinderen. Die van uzelf zien er altijd het beste uit, en die van een ander zijn meestal scharminkels. En ik kan het weten want ik heb geen kinderen.
TLDR: Zorg er maar voor dat uw kinderen later curryworst zeggen.
Ge zult nog een uur of 3 mogen zwemmen om dat er allemaal af te krijgen.Zal ik dan maar weer tonen hoe het moet. Speciaal geen americain in zicht voor @poeperman.
Bekijk bijlage 39064
Toch maar een extra vleesje naast de bicky burger genomen, schrik dat ik mischien te veel calorieën verbrand had bij het zwemmen waardoor ik op termijn zou beginnen wegkwijnen.
Het begint allemaal met een curryworst en als ze wat ouder zijn, komen daar bitterballen bij. Zodra de smaakpapillen echte smaak kunnen waarderen komt er bij de curryworst nog een lekkere klodder vettige mayonaise. Aan de liefhebber om die ook over de bitterballen te doen.
Ze bedoelen een frikandel, maar noemen het curryworst. Het gaat in dit topic nooit over de Duitse variant.Om het e.e.a. beter te kunnen volgen: wat versta je onder een curryworst.. is dat wat men in Duitsland onder curryworst verstaat of wat in Nederland een frikandel heet?
En trouwens wat is americain? Een saus of een vleeske?
Overigens, mayo & bitterballen, dan verdien je de electrische stoel, dat spreekt vanzelf.
Nog beter is loempiasaus en een bitterbal. Of zoete mayo.Om het e.e.a. beter te kunnen volgen: wat versta je onder een curryworst.. is dat wat men in Duitsland onder curryworst verstaat of wat in Nederland een frikandel heet?
En trouwens wat is americain? Een saus of een vleeske?
Overigens, mayo & bitterballen, dan verdien je de electrische stoel, dat spreekt vanzelf.
Listening....Thoughts on belcrunch speciaal?
Vanavond een uitgebreide review!Listening....