Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baraque de Bommerskonten, bruur!Da's nu eens mij default bestelling!
Ziet er prima uit & beschrijving van het kader & personeel is ook top
Waar is die barakke gelegen? Asking for a friend![]()
idd zeg het mag gedaan zijn met al die woke zever waar gaat de wereld naarteoEen frietbestelling moet goudgeel en donkerbruin zijn. Mss een beetje groen van een verloren blad sla of een Cucumb'Salad. En wat wit van mayonaise maar vooral veel bruin.
Zoals hierboven, perfect kleurenpallet.
Als we frieten gaan beginnen dresseren met pijpajuin en fijn gesneden tomaten. Ja jongens.
Bezig aan een uitgebreide sessie met Sylvie'tje.Is @Beffer weer overkop gegaan met de quad ofzo?
Ik vroeg me dat onlangs ook af! Geen zoutvat meer te bespeuren, de vraag wordt zelfs niet meer gesteld?De zondagfrietjes waren ditmaal perfect. Ideaal krokant en de snacks waren naar behoren gebakken. Zelf nog wat zout bijgedaan, want frieten zonder zout zijn helaas bijna een vanzelfsprekendheid geworden.
Het is gezonder. Maar je gaat frieten halen. Allez. Ik bedoel. Allez?Ik vroeg me dat onlangs ook af! Geen zoutvat meer te bespeuren, de vraag wordt zelfs niet meer gesteld?
Bezig aan een uitgebreide sessie met Sylvie'tje.
Vol-au-vent. Met frietjes uiteraard!Iets met hart en mond, vol ehh… vol hart, volle .. ?
Een frietbestelling moet goudgeel en donkerbruin zijn. Mss een beetje groen van een verloren blad sla of een Cucumb'Salad. En wat wit van mayonaise maar vooral veel bruin.
Zoals hierboven, perfect kleurenpallet.
Als we frieten gaan beginnen dresseren met pijpajuin en fijn gesneden tomaten. Ja jongens.
Dat gezegd zijnde, hopelijk heeft het gesmaakt en sowieso liefde voor de friet!
idd zeg het mag gedaan zijn met al die woke zever waar gaat de wereld naarteo
Vol-au-vent is zo spannend als een witte boterham met jonge kaas en margarine.Vol-au-vent. Met frietjes uiteraard!
Rustig rustigMoeten? Ik moet just niks.
In de frituur kan en mag alles, dat is net het mooie eraan. Bij de meest bizarre bestellingen zal niemand raar opkijken. Er is geen plaats voor jullie negatieve parlé in de frituur. De enige plaats voor oorlog in een frituur is in uw bakske frieten.
Minder zagen, meer foto's.

Nooit!Rustig rustig![]()
Dat zal wellicht aan mij liggen, maar wat doet die rode ui in godsnaam op uw frieten?Grizzly-julien.![]()