Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het frituurtopic.Bekijk bijlage 35782
De Bicky boulet. Op zich gewoon een boulet met Bicky ajuintjes rond. Lekker, maar de naam Bicky onwaardig!
Foto niet vergeten hè, en wel eens benieuwd naar de befaamde roze saus!Straks jongens, straks weer frietjes halen.
Ik twijfel, maar denk aan een gewone, stoofvleessaus, roze saus, berehap en een G'ackie.
Wat is de definite van gefrituurd eigenlijk. Moet het gewoon gebakken zijn in olie/vet, moet het in een friteuze zijn (wat eigenlijk ook maar gewoon een verhitte ketel olie is), moet het minstens 5 seconden volledig onder gedompeld zijn geweest???Het frituurtopic.
Dien smijt ze gewoon in de pan. Wa gaan we hier eigenlijk nog allemaal meemaken zeg.
Vanaf dat het risico hoog genoeg ligt dat ge er op middellange tot lange termijn hoogstwaarschijnlijk aan dood gaat is het goed.Wat is de definite van gefrituurd eigenlijk. Moet het gewoon gebakken zijn in olie/vet, moet het in een friteuze zijn (wat eigenlijk ook maar gewoon een verhitte ketel olie is), moet het minstens 5 seconden volledig onder gedompeld zijn geweest???
Ja kom, frituren is een techniek om eten klaar te maken door het onder te dompelen in hete olie tot het klaar is. Of die hete olie in een pot zit op uw kookplaat of een friteuze speelt geen rol.Wat is de definite van gefrituurd eigenlijk. Moet het gewoon gebakken zijn in olie/vet, moet het in een friteuze zijn (wat eigenlijk ook maar gewoon een verhitte ketel olie is), moet het minstens 5 seconden volledig onder gedompeld zijn geweest???
Om 7u30 al denken aan fritten, respect!Straks jongens, straks weer frietjes halen.
Ik twijfel, maar denk aan een gewone, stoofvleessaus, roze saus, berehap en een G'ackie.
Ik lig er nachten van wakker vriend.Om 7u30 al denken aan fritten, respect!
Ik van afgelopen weekend.Ik lig er nachten van wakker vriend.
Best dringend frieten halen , duidelijk afkick verschijnselen .Awel eh, ik ´moet´ vandaag fritten gaan halen maar om een of andere manier heb ik er echt geen goesting in. Heb al mijne koorts gepakt maar diene is oké.
Iemand die weet wat er met mij aan de hand is?
Klinkt terminaal, man.Awel eh, ik ´moet´ vandaag fritten gaan halen maar om een of andere manier heb ik er echt geen goesting in. Heb al mijne koorts gepakt maar diene is oké.
Iemand die weet wat er met mij aan de hand is?
Smulbox als dessert is het nieuwe hoogtepunt in dit topic, mijn heldBekijk bijlage 35805
And now we play the waiting game... Benieuwd naar die speciaalsaus. Was niet de bedoeling op frietsaus te nemen.
Amai, uwen bal zwemt echt wel in de saus.