Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
Laat weten als jullie hulp nodig hebben copains.
Da frietkot ga nie weten wa er hen overkomt gvd.

MODEDIT: vrouwonvriendelijk stuk verwijderd

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga niet naar Gent om enkel frieten te eten hé. Vooraf wachtpinten, achteraf doorspoelpinten.

OF IK DOE NIEMEER MEE
Kalm ket, er gaat tijd genoeg zijn voor de nodige wachtpinten/duvels en de doorspoelpinten. Kga sowieso daar blijven plakken vermits ik noodgedwongen ne hotelleke zal moeten boeken omdat de lokale Hentse Sylvie'tjes nie van mijn cervela zullen kunnen afblijven. Gewoon afkomen copain en laat de zorgen over aan de friturist die niet zal weten wat gedaan te krijgen met onze fucking bestellingen

Een bende rando's die wat onwennig en onpasselijk door net die ene wachtpils teveel zich met klamme handjes overeten aan frieten en onbestemde vlezekes en niet willen plooien omdat hun e-penis zal daardoor krimpen?

K zal zien of ik ook kan.

23ste staat er in de agenda dat we naar Brugge gaan. Maar geen idee of dat door zal gaan. Zal van de vrouw afhangen dat.
30ste ben ik voorlopig vrij.

't Is toch 's avonds hé?

Ik kan veel minder eten op locatie en doe dat ook niet graag. De schade aan m'n imago neem ik erbij.

23ste staat er in de agenda dat we naar Brugge gaan. Maar geen idee of dat door zal gaan. Zal van de vrouw afhangen dat.
30ste ben ik voorlopig vrij.

't Is toch 's avonds hé?

Ik kan veel minder eten op locatie en doe dat ook niet graag. De schade aan m'n imago neem ik erbij.
No pressure man, ge fret en zuipt hoeveel en wat ge wilt. Zelfs verstokte cola zero en garnaalkroket liefhebbers zijn meer dan welkom (tenzij het fristi is, in da geval ken ik a nie, te slechte herinnering aan :angry: ). Tis geen contest eh

Laatst bewerkt:
No pressure man, ge fret en zuipt hoeveel en wat ge wilt. Zelfs verstokte cola zero en garnaakkroket liefhebbers zijn meer dan welkom (tenzij het fristi is, in da geval ken ik a nie, te slechte herinnering aan :angry: ). Tis geen contest eh
Gij zijt ne lieven é gij!

Mensen die van 't Antwerpse komen? Ik kijk voor de fluo hesjes!

Doeme! Ik kan niet, en zou al helemaal niet helemaal naar Gent komen om een portie heerlijke cholesterol in mijn kas te kappen.

Maar ben wel chaud voor een eventuele volgende meeting ergens in Vlaams Brabant (Leuven of Brussel?).

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan