Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
Helemaal naar Gent rijden om dan ne te moeten horen dat er geen curryworsten zijn maar "frikadellen" zeker :sarcastic:
Nooit krijg ik da woord over mijn lippen, jamais. Gewoon curryweust zeggen en hopen dat ze het verstaan en anders fotoke tonen of aanwijzen. Frikadinges uitspreken...no fucking way man

Sounds good.
Liever mijne cervela in een ander zn saas doppen, dan mijn frieten
En we kunnen frietje-trek doen om te zien wie er eerst mag! Diene met het kortste frietje mag eerst :woohoo:

EDIT: Zit ik hier te zoeken tussen de emoji's en merk ik dat er een CURRYWORST emoji is :frikandel: die FRI***DEL genoemd wordtdtdt?
Watte?!? Ik eis een rechtzetting!!!!!

En we kunnen frietje-trek doen om te zien wie er eerst mag! Diene met het kortste frietje mag eerst :woohoo:

EDIT: Zit ik hier te zoeken tussen de emoji's en merk ik dat er een CURRYWORST emoji is :frikandel: die FRI***DEL genoemd wordtdtdt?
Watte?!? Ik eis een rechtzetting!!!!!
Ze werken alledrie!

1731673463815.png

1731673479269.png

1731673495937.png

Ik snap dat we het deftig moeten houden op een forum, maar je gaat ons toch niet verbieden om in real-life het zwijn uit te hangen?
De reden dat ik hier ga afhaken van deze meeting. Wie weet komt er één of andere mod opduiken die de boel onnodig zal komen verzuren door de moraalridder uit te hangen of met zelfs ne fucking klacht fzo terwijl ik geen greintje slechte bedoelingen heb (beetje fun maken weet ge wel, tleven is al triestig genoeg). Soit have fun boys!

De reden dat ik hier ga afhaken van deze meeting. Wie weet komt er één of andere mod opduiken die de boel onnodig zal komen verzuren door de moraalridder uit te hangen of met zelfs ne fucking klacht fzo terwijl ik geen greintje slechte bedoelingen heb (beetje fun maken weet ge wel, tleven is al triestig genoeg). Soit have fun boys!

Wie ben jij en wat heb je met Beffer gedaan? :confused2:

:frikandel:
Copain jij bent de ruggengraat van deze frietmeeting, de fundering waarop de frietschappen gebouwd zijn!
Een frietmeeting zonder Befferke is zoals beffen zonder tong!

Bon moet ik de 23ste nu nog vrijhouden of niet? Had sterkhouders Mr. Anderson en Beffer wel al verwacht!
Ik volg Beffer.

't Doet me denken aan die keer in het frituurtopic toen plots iemand begon over BMI en algemene gezondheid, en er bijkomend werd gewezen op het gevaar van alcohol in het verkeer. Dit na een leutig, duidelijk volledig over the top, sensationeel verhaal over een frituurbezoek.

Niet zo duidelijk voor iedereen, zo blijkt.

Ik volg Beffer.

't Doet me denken aan die keer in het frituurtopic toen plots iemand begon over BMI en algemene gezondheid, en er bijkomend werd gewezen op het gevaar van alcohol in het verkeer. Dit na een leutig, duidelijk volledig over the top, sensationeel verhaal over een frituurbezoek.

Niet zo duidelijk voor iedereen, zo blijkt.
Maar dat was ne weust die overal interessant komt doen om dan naar de uitgang begeleid te worden. IRL kan ge die effectief door de deur smijten.

Terug
Bovenaan