Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo te zien toch nog +-50% die het correcte "frikandel" gebruikt. Limburg is nog niet compleet verloren.
ik heb de laatste tijd de gewoonte om voor de aperitief 1 of 2 frikandellen op de bbq te gooien. Dat is iets waar we allemaal mee lachen maar de meesten eten dat wel op.Zo te zien toch nog +-50% die het correcte "frikandel" gebruikt. Limburg is nog niet compleet verloren.
De laatste weken bestel ik trouwens altijd twee frikandellen, dat was nochtans uit mijn kindertijd geleden dat ik dat nog at, maar plots heb ik daar goesting in. Weliswaar bovenop de rest van mijn bestelling, een soort side-dish.
Klinkt wel als iets om eens te proberen. Ontdooi je ze eerst of gewoon rechtstreeks uit de vriezer er op?ik heb de laatste tijd de gewoonte om voor de aperitief 1 of 2 frikandellen op de bbq te gooien. Dat is iets waar we allemaal mee lachen maar de meesten eten dat wel op.
Afhankelijk van of het gepland is of niet. Als het gepland is maak ik dat ze ontdooit zijn, dan kan je ze net iets gemakkelijker grillen.Klinkt wel als iets om eens te proberen. Ontdooi je ze eerst of gewoon rechtstreeks uit de vriezer er op?
't Is de Chef Croque geworden! Was ferm in orde, merci voor de suggesties!Waar in Herselt juist? Centrum, Ramsel, Blauberg, Bergom, Varenwinkel?
Centrum: 't Dorp of Frietbakske.
Blauberg: De Sjoe of Jennes.
Varenwinkel: Bintjes & co.
Ramsel: Chef Croque.
Bergom: Ken ik niet meteen eentje.
Zitten jullie dichter tegen Averbode, dan is B&W of Polleke (ons gebruikelijke frituur) op de Averboodse Baan ook een optie.
IK EIS EEN WACHTDUVEL4) INDIEN HET WACHTEN LANGER DAN 10MIN DUURT -> GRATIS WACHTPINT
Aanrader'ke!Klinkt wel als iets om eens te proberen. Ontdooi je ze eerst of gewoon rechtstreeks uit de vriezer er op?
Een wachtsintbernardustripelke zou ik in onze streek ook wel appreciëren. Het plan heeft nog wat bijstelling nodig.IK EIS EEN WACHTDUVEL
er moet gewoon een frituur komen in in de vrede.Een wachtsintbernardustripelke zou ik in onze streek ook wel appreciëren. Het plan heeft nog wat bijstelling nodig.
Een wachtsintbernardustripelke zou ik in onze streek ook wel appreciëren. Het plan heeft nog wat bijstelling nodig.
Dat is nu te laat, de kleine zijn laatste crechedag bij de paters was donderdag. 'k Zal anders eens moeten zien om een tweede te produceren.er moet gewoon een frituur komen in in de vrede.
Wel ja, er zijn veel gevoeligheden in de maatschappij. Een gewone pint volstaat vaak niet.Een wachtsintbernardustripelke zou ik in onze streek ook wel appreciëren. Het plan heeft nog wat bijstelling nodig.
Ik bakte die vroeger, toen ik geen friteuse had, ook geregeld in de pan met extra peper.Aanrader'ke!
Staat sinds een paar jaar ook op de doos van mora als "bakwijze"
Standaar als snoeperke dat we in de vriendgroep wat curryworsten op de bbq gooien
ofwel diep gelovig komen en wekelijks de lourdesgrot in vleteren bezoeken.Dat is nu te laat, de kleine zijn laatste crechedag bij de paters was donderdag. 'k Zal anders eens moeten zien om een tweede te produceren.
Wel ja, er zijn veel gevoeligheden in de maatschappij. Een gewone pint volstaat vaak niet.
ofwel diep gelovig komen en wekelijks de lourdesgrot in vleteren bezoeken.
De parking is daar veel te ver van. Ik blijf dan wel binnen zitten met een biertje.ofwel diep gelovig komen en wekelijks de lourdesgrot in vleteren bezoeken.
Is dit een verwijzing naar de lokale rosse buurt (met frituur)?