De frituur

Groetjes uit Limburg 😄
Zo te zien toch nog +-50% die het correcte "frikandel" gebruikt. Limburg is nog niet compleet verloren.

De laatste weken bestel ik trouwens altijd twee frikandellen, dat was nochtans uit mijn kindertijd geleden dat ik dat nog at, maar plots heb ik daar goesting in. Weliswaar bovenop de rest van mijn bestelling, een soort side-dish.

Zo te zien toch nog +-50% die het correcte "frikandel" gebruikt. Limburg is nog niet compleet verloren.

De laatste weken bestel ik trouwens altijd twee frikandellen, dat was nochtans uit mijn kindertijd geleden dat ik dat nog at, maar plots heb ik daar goesting in. Weliswaar bovenop de rest van mijn bestelling, een soort side-dish.
ik heb de laatste tijd de gewoonte om voor de aperitief 1 of 2 frikandellen op de bbq te gooien. Dat is iets waar we allemaal mee lachen maar de meesten eten dat wel op.

ik heb de laatste tijd de gewoonte om voor de aperitief 1 of 2 frikandellen op de bbq te gooien. Dat is iets waar we allemaal mee lachen maar de meesten eten dat wel op.
Klinkt wel als iets om eens te proberen. Ontdooi je ze eerst of gewoon rechtstreeks uit de vriezer er op?

Waar in Herselt juist? Centrum, Ramsel, Blauberg, Bergom, Varenwinkel?

Centrum: 't Dorp of Frietbakske.
Blauberg: De Sjoe of Jennes.
Varenwinkel: Bintjes & co.
Ramsel: Chef Croque.
Bergom: Ken ik niet meteen eentje.

Zitten jullie dichter tegen Averbode, dan is B&W of Polleke (ons gebruikelijke frituur) op de Averboodse Baan ook een optie.
't Is de Chef Croque geworden! Was ferm in orde, merci voor de suggesties!

Terug
Bovenaan