DogFacedGod
Well-known member
Ik deel mijn frieten nietIs meneer een frietbolsjewiek, om zo te ageren tegen de bourgeoisie?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik deel mijn frieten nietIs meneer een frietbolsjewiek, om zo te ageren tegen de bourgeoisie?

En dan nog met een vork zijn frieten eten, zodat hij zonder vettige vingers achteraf zijn geld kan tellen.Ik heb al iets tegen mensen die hun pak frieten over een bord kappen alsof ze "te goed" zijn om uit een baksje te eten. Pseudo-bourgeoisie
Maar ik weet niet wat ik voel over mensen die hun baksje frieten op het bord zetten om toch nog altijd uit dat baksje te eten? Dat vind ik ronduit bizar. Dat is een nieuw soort bourgeoisie die ik nog nooit gezien heb.
Maar wel een lepeltje voorzien om eventuele overschot van saus zo naar binnen te werken. Dat is dan weer een pluspunt.En dan nog met een vork zijn frieten eten, zodat hij zonder vettige vingers achteraf zijn geld kan tellen.
Ik dacht dat die lepel diende voor zijn bicky in stukjes te scheiden.Maar wel een lepeltje voorzien om eventuele overschot van saus zo naar binnen te werken. Dat is dan weer een pluspunt.
Nu, aangezien zijn vrouw beslist dat er een laptop op tafel staat tijdens het eten, zal zij ook wel beslist hebben dat er een bord tussen het vettig bakske en de onderlegger moet.
En dan nog eens iets: wie eet er nu brood bij zijn fritten?
Als je alle details begint te bekijken, is dit toch wel een van de meest bizarre foto's in deze thread.
Normaal gebruik je daar je tanden voor.Ik dacht dat die lepel diende voor zijn bicky in stukjes te scheiden.
vind het een zalige foto persoonlijk
Maar wel een lepeltje voorzien om eventuele overschot van saus zo naar binnen te werken. Dat is dan weer een pluspunt.
Nu, aangezien zijn vrouw beslist dat er een laptop op tafel staat tijdens het eten, zal zij ook wel beslist hebben dat er een bord tussen het vettig bakske en de onderlegger moet.
. Onaangeroerd, geen spekkeltje opIk merk dat mijn avant-gardistische, uit het leven gegrepen foto sterke gevoelens van verwarring opbrengt bij het volk. Klaarblijkelijk is deze thread toch nog te conservatief en vastgeroest in dogmatisch denken rond de frietcultuur.
Sta mij toe om een paar van de aangehaalde zaken te verduidelijk. Ik kan allen maar hopen dat de verlichting zich verspreidt.
- De tablet (begrijpelijk dat sommigen hier nog niet mee zijn met de nieuwe technologie en dit verkeerd benoemen als laptop), heb ik reeds toegelicht.
- Het bakje op het bord. Ik begrijp de verwarring, waarom zou men in hemelsnaam een bord gebruiken als men gewoon het papier kan open leggen en beginnen fretten? Wel, ik vind dat gigantisch papier echt nen ongelooflijke vettige nest. Dat spel zitten oplooien of uit de weg halen verhindert mij in het op het gemak binnenspelen van mijn frieten.
- Eten met een vork: een evidentie. Ik ben iemand die altijd zijn sauzen (in dit geval tartaar + stoofvleessaus en erna nog mayonaise) over zijn frieten kapt. Zompige frieten zegt u? Neen, een beetje met ne keer, opeten, volgende lading, enzovoort. Mijn partner heeft deze methode nog niet zo goed onder de knie en eet dus zoals een plebejer met de hand en al doppend in het potje.
- Het propere lepeltje: gans proper gelekt achter mayonaise uit de pot te scheppen.
- Brood bij de frieten: ik ga echt mijn tafel niet opruimen voor frieten te eten, doe is normaal.
- Frieten zonder saus: zie hierboven, die liggen te wachten op de volgende lading stoofvleessaus en mayonaise.
Ik hoop met deze jullie inzicht gegeven te hebben in het modernistische friet-eten.
.

Smijt da allemaal terug in da zakske pé ipv da pussy bord van mijn kloten. Vo de rest zalige portie ketJa manne, vanavond was dé avond.

Sorry voor de teleurstelling copain. Als het een troost mag zijn, heb ik mn bordje wel volledig opgegeten. GrtzSmijt da allemaal terug in da zakske pé ipv da pussy bord van mijn harige zak. Vo de rest zalige portie ket![]()
Was de friet met 3 vlezekes nog niet genoeg?Sorry voor de teleurstelling copain. Als het een troost mag zijn, heb ik mn bordje wel volledig opgegeten. Grtz
Minpunten voor het bord, maar ziet er wel een heel goei bestelling uit!Ja manne, vanavond was dé avond.
Ik was mee met uw uitleg, totdat ik "is" ipv "eens" zag. Heel uw betoog naar de kloten!Ik merk dat mijn avant-gardistische, uit het leven gegrepen foto sterke gevoelens van verwarring opbrengt bij het volk. Klaarblijkelijk is deze thread toch nog te conservatief en vastgeroest in dogmatisch denken rond de frietcultuur.
Sta mij toe om een paar van de aangehaalde zaken te verduidelijk. Ik kan allen maar hopen dat de verlichting zich verspreidt.
- De tablet (begrijpelijk dat sommigen hier nog niet mee zijn met de nieuwe technologie en dit verkeerd benoemen als laptop), heb ik reeds toegelicht.
- Het bakje op het bord. Ik begrijp de verwarring, waarom zou men in hemelsnaam een bord gebruiken als men gewoon het papier kan open leggen en beginnen fretten? Wel, ik vind dat gigantisch papier echt nen ongelooflijke vettige nest. Dat spel zitten oplooien of uit de weg halen verhindert mij in het op het gemak binnenspelen van mijn frieten.
- Eten met een vork: een evidentie. Ik ben iemand die altijd zijn sauzen (in dit geval tartaar + stoofvleessaus en erna nog mayonaise) over zijn frieten kapt. Zompige frieten zegt u? Neen, een beetje met ne keer, opeten, volgende lading, enzovoort. Mijn partner heeft deze methode nog niet zo goed onder de knie en eet dus zoals een plebejer met de hand en al doppend in het potje.
- Het propere lepeltje: gans proper gelekt achter mayonaise uit de pot te scheppen.
- Brood bij de frieten: ik ga echt mijn tafel niet opruimen voor frieten te eten, doe is normaal.
- Frieten zonder saus: zie hierboven, die liggen te wachten op de volgende lading stoofvleessaus en mayonaise.
Ik hoop met deze jullie inzicht gegeven te hebben in het modernistische friet-eten.