Hellsdinner
Crew Member
@exCite GET HIM!2de keer op rij dat ze een bicky crispy chicken leveren zonder augurk en enkel met gele bicky saus.
Frituren die hun klassiekers (bicky) niet eens kunnen maken zouden ze moeten sluiten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@exCite GET HIM!2de keer op rij dat ze een bicky crispy chicken leveren zonder augurk en enkel met gele bicky saus.
Frituren die hun klassiekers (bicky) niet eens kunnen maken zouden ze moeten sluiten.
Imo zal deze er niet ver naast zitten:Zaterdagavond alleen thuis en al 2 weken geen frieten gesmoefeld, je weet hoe laat het is.
Zal in de voetsporen van Beffer treden en keer goe vossen met de friturist van Frituur Voske.
Wat is de grootste bestelling dat hier tot op heden binnengestoken werd?
Gisteren een groot pak frieten, stoofvleessaus + warme pepersaus, bicky burger, huisburger bacon cheese, kalkoenbrochette, 3 chix fingers en 2 garnaalballen. Doorgespoeld met een ijskoud biertje. Als dessert een tiramisu met aardbeien en een goede whisky.
2 uren niet meer kunnen bewegen.

Wow wat een monster is dat. Hoeveel wc’s zou die niet hebben in z’n woning. Moet wss tussen het schijten door veranderen van toilet zodat alles kan doorspoelen.Imo zal deze er niet ver naast zitten:
2 burgers, een groot pak en nog wat snacks, bonne chance!
Als alles goed loopt zijn het hier vnv ook frietjes!![]()
2de keer op rij dat ze een bicky crispy chicken leveren zonder augurk en enkel met gele bicky saus.
Ik probeer tolerant te zijn he maar ik heb het gevoel dat ze het expres doen menne man. Nog eens herhalen dan maar!@exCite GET HIM!
Mijn zegen heb je copain. Voor de grootste bestellingen moet je bij de Mr. Anderson's en Den Dwoazn des werelds zijnZaterdagavond alleen thuis en al 2 weken geen frieten gesmoefeld, je weet hoe laat het is.
Zal in de voetsporen van Beffer treden en keer goe vossen met de friturist van Frituur Voske.
Wat is de grootste bestelling dat hier tot op heden binnengestoken werd?
Die "hot sauce" is toch alles behalve "hot" heIk probeer tolerant te zijn he maar ik heb het gevoel dat ze het expres doen menne man. Nog eens herhalen dan maar!
Bekijk bijlage 34628

Ah ja voila! Augurk, bicky cucumb' salad allemaal hetzelfde, het is groen en het lag er toch niet op.Ik probeer tolerant te zijn he maar ik heb het gevoel dat ze het expres doen menne man. Nog eens herhalen dan maar!
Bekijk bijlage 34628
Klopt, maar wel fucking lekkerDie "hot sauce" is toch alles behalve "hot" he![]()

Die bruin bicky saus bij een bouletje is ook heerlijk
Hetzelfde hier, ik eet alle soorten frieten graag, maar prefereer iets smallere frietjes.'t is iet persoonlijk, maar ik heb mijn frieten liever wat smaller.
Itt tot de vlezekes (van mijn favo friturista's)
Friethuisje is lekker en vlot. Wel teveel gesloten.Bekijk bijlage 34629Bekijk bijlage 34630
Dat ziet er gene groten uit, maar miljaar dat was het wel. Bicky for reference.
Alles tot de laatste friet naar binnen. Prima frituurtje, tikkeltje te klinisch.
Heb je een locatie van de boom?Neefje zei dat de frieten van McDonalds lekkerder zijn dan die van het frituur.
Ik heb hem gebird en aan de hoogste boom gehangen.
Waarom komt hij het zelf niet vragen?Binnenkort zijn wij efkes in regio Herselt, tips voor de beste frituur in die buurt? Tonerider zal jullie dankbaar zijn.