We zijn niet meer wel genoeg voor mijnheer.Waarom komt hij het zelf niet vragen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn niet meer wel genoeg voor mijnheer.Waarom komt hij het zelf niet vragen?
esthetische
foto te nemen, maar een actiefoto past toch meer in de vibe van dit topic.Er mankeert just nog een jatte kaffe naastGoe ontbijt, boke met choco voor dessert.

Waar in Herselt juist? Centrum, Ramsel, Blauberg, Bergom, Varenwinkel?Binnenkort zijn wij efkes in regio Herselt, tips voor de beste frituur in die buurt? Tonerider zal jullie dankbaar zijn.
Zit er daar tijdens het eten nu serieus iemand op de laptop iets te kijken terwijl den andere op zijn gsm bezig is?Veel honger dus vergeten mooieesthetische
foto te nemen, maar een actiefoto past toch meer in de vibe van dit topic.
Bekijk bijlage 34679
Het nieuwe normaal!Zit er daar tijdens het eten nu serieus iemand op de laptop iets te kijken terwijl den andere op zijn gsm bezig is?
Ons madam is een intellectueel en die leest graag de gazet aan tafel (tegenwoordig is dat digitaal te doen). Dan kunnen we heerlijk samen vloeken op de actualiteit en de perikelen van de politiek terwijl we ons volrammen met frieten.Zit er daar tijdens het eten nu serieus iemand op de laptop iets te kijken terwijl den andere op zijn gsm bezig is?
Dat laatste had ik wel door!Ons madam is een intellectueel en die leest graag de gazet aan tafel (tegenwoordig is dat digitaal te doen). Dan kunnen we heerlijk samen vloeken op de actualiteit en de perikelen van de politiek terwijl we ons volrammen met frieten.
Mijn gsm aan tafel was speciaal een uitzondering voor jullie om beeldmateriaal te voorzien!

Super, merci! Zitten in Ramsel maar vinden het niet erg om te rijden voor een frietje. Kennen de streek niet dus gaan sowieso een beetje verkennen.Waar in Herselt juist? Centrum, Ramsel, Blauberg, Bergom, Varenwinkel?
Centrum: 't Dorp of Frietbakske.
Blauberg: De Sjoe of Jennes.
Varenwinkel: Bintjes & co.
Ramsel: Chef Croque.
Bergom: Ken ik niet meteen eentje.
Zitten jullie dichter tegen Averbode, dan is B&W of Polleke (ons gebruikelijke frituur) op de Averboodse Baan ook een optie.
Frutopia in Westmeerbeek en Den Hangar in Hulshout kan ik ook zeker aanbevelen.Super, merci! Zitten in Ramsel maar vinden het niet erg om te rijden voor een frietje. Kennen de streek niet dus gaan sowieso een beetje verkennen.
't Smulhuis in Wiekevorst en 't Pleintje in Herenthout zijn ook dikke aanraders. Big Express in Olen ook, maar da's net overgenomen en ben er sindsdien nog niet geraakt.Super, merci! Zitten in Ramsel maar vinden het niet erg om te rijden voor een frietje. Kennen de streek niet dus gaan sowieso een beetje verkennen.
Eerlijk toegeven dat het al eventjes geleden is dat ik in Herselt frut van't frituur gegeten heb, maar ik denk dat @515 daar mss nog wel wat frituren kent of what to avoid.Super, merci! Zitten in Ramsel maar vinden het niet erg om te rijden voor een frietje. Kennen de streek niet dus gaan sowieso een beetje verkennen.
Enkel in Herselt of tout court al eventjes geleden?!Eerlijk toegeven dat het al eventjes geleden is dat ik in Herselt frut van't frituur gegeten heb, maar ik denk dat @515 daar mss nog wel wat frituren kent of what to avoid.
Herselt.Enkel in Herselt of tout court al eventjes geleden?!
Zit er daar tijdens het eten nu serieus iemand op de laptop iets te kijken terwijl den andere op zijn gsm bezig is?
Veel honger dus vergeten mooieesthetische
foto te nemen, maar een actiefoto past toch meer in de vibe van dit topic.
Bekijk bijlage 34679
Is meneer een frietbolsjewiek, om zo te ageren tegen de bourgeoisie?Ik heb al iets tegen mensen die hun pak frieten over een bord kappen alsof ze "te goed" zijn om uit een baksje te eten. Pseudo-bourgeoisie
Maar ik weet niet wat ik voel over mensen die hun baksje frieten op het bord zetten om toch nog altijd uit dat baksje te eten? Dat vind ik ronduit bizar. Dat is een nieuw soort bourgeoisie die ik nog nooit gezien heb.