De frituur

Veel honger dus vergeten mooie ✨esthetische✨foto te nemen, maar een actiefoto past toch meer in de vibe van dit topic.

IMG_20241024_205951296.jpg

Binnenkort zijn wij efkes in regio Herselt, tips voor de beste frituur in die buurt? Tonerider zal jullie dankbaar zijn.
Waar in Herselt juist? Centrum, Ramsel, Blauberg, Bergom, Varenwinkel?

Centrum: 't Dorp of Frietbakske.
Blauberg: De Sjoe of Jennes.
Varenwinkel: Bintjes & co.
Ramsel: Chef Croque.
Bergom: Ken ik niet meteen eentje.

Zitten jullie dichter tegen Averbode, dan is B&W of Polleke (ons gebruikelijke frituur) op de Averboodse Baan ook een optie.

Zit er daar tijdens het eten nu serieus iemand op de laptop iets te kijken terwijl den andere op zijn gsm bezig is?
Het nieuwe normaal!
Als ik frieten eet moeten ze mij toch ook gerust gelaten godverdomme.
In rust en vrede een serietje opleggen terwijl de buik wordt opgevuld en de darmen worden klaargestoomd voor een onvergetelijke avond.

Zit er daar tijdens het eten nu serieus iemand op de laptop iets te kijken terwijl den andere op zijn gsm bezig is?
Ons madam is een intellectueel en die leest graag de gazet aan tafel (tegenwoordig is dat digitaal te doen). Dan kunnen we heerlijk samen vloeken op de actualiteit en de perikelen van de politiek terwijl we ons volrammen met frieten.
Mijn gsm aan tafel was speciaal een uitzondering voor jullie om beeldmateriaal te voorzien!

Ons madam is een intellectueel en die leest graag de gazet aan tafel (tegenwoordig is dat digitaal te doen). Dan kunnen we heerlijk samen vloeken op de actualiteit en de perikelen van de politiek terwijl we ons volrammen met frieten.
Mijn gsm aan tafel was speciaal een uitzondering voor jullie om beeldmateriaal te voorzien!
Dat laatste had ik wel door! :p

Hier zou die laptop door het raam vliegen denk ik. Van mijn madam zelf. :lol:

Waar in Herselt juist? Centrum, Ramsel, Blauberg, Bergom, Varenwinkel?

Centrum: 't Dorp of Frietbakske.
Blauberg: De Sjoe of Jennes.
Varenwinkel: Bintjes & co.
Ramsel: Chef Croque.
Bergom: Ken ik niet meteen eentje.

Zitten jullie dichter tegen Averbode, dan is B&W of Polleke (ons gebruikelijke frituur) op de Averboodse Baan ook een optie.
Super, merci! Zitten in Ramsel maar vinden het niet erg om te rijden voor een frietje. Kennen de streek niet dus gaan sowieso een beetje verkennen.

Super, merci! Zitten in Ramsel maar vinden het niet erg om te rijden voor een frietje. Kennen de streek niet dus gaan sowieso een beetje verkennen.
't Smulhuis in Wiekevorst en 't Pleintje in Herenthout zijn ook dikke aanraders. Big Express in Olen ook, maar da's net overgenomen en ben er sindsdien nog niet geraakt.

To avoid: De Smulhoek in Voortkapel

Gisteren enkel een broodje deze middag gegeten, dus 's avonds mijn frietschade inhalen.
Ne grote me stoverijsaus , kippets, frikandel speciaal, Mexicano. De een stukske moeten afstaan aan vrouwlief, zij nog een brochette en kaasballetjes er bij. Toch alles opgekregen. En smaken dat dat doet he.

Eerlijk toegeven dat het al eventjes geleden is dat ik in Herselt frut van't frituur gegeten heb, maar ik denk dat @515 daar mss nog wel wat frituren kent of what to avoid.

Veel honger dus vergeten mooie ✨esthetische✨foto te nemen, maar een actiefoto past toch meer in de vibe van dit topic.

Bekijk bijlage 34679

Ik heb al iets tegen mensen die hun pak frieten over een bord kappen alsof ze "te goed" zijn om uit een baksje te eten. Pseudo-bourgeoisie

Maar ik weet niet wat ik voel over mensen die hun baksje frieten op het bord zetten om toch nog altijd uit dat baksje te eten? Dat vind ik ronduit bizar. Dat is een nieuw soort bourgeoisie die ik nog nooit gezien heb.

Ik heb al iets tegen mensen die hun pak frieten over een bord kappen alsof ze "te goed" zijn om uit een baksje te eten. Pseudo-bourgeoisie

Maar ik weet niet wat ik voel over mensen die hun baksje frieten op het bord zetten om toch nog altijd uit dat baksje te eten? Dat vind ik ronduit bizar. Dat is een nieuw soort bourgeoisie die ik nog nooit gezien heb.
Is meneer een frietbolsjewiek, om zo te ageren tegen de bourgeoisie?

Terug
Bovenaan