Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ne goeie smeerboel van maken, zo moet het copain!!Ik ga hier nu vertrekken sie. Kleintje en middel, potje verse tartaarsaus, 2 bouletten, viandel, Amsterdamse kaasballetjes een een bicky. Thuis er dan nog samoerai, mayonaise, ketchup en pickles op kwakken
Da´s omdat ge nen alfa man zijt. Goed gedaan broeder. We zitten ondertussen al aan 4 bestellingen, ben fier!Grote rombout, 2 frikandellen, 1 rundsburger van het huis, paar overgebleven chixfingers van de kleine en veel saus.
En mij morgen dan voor de spiegel weer afvragen waarom ik een mannelijke ronding ter hoogte van de buik heb.
Awel, als ik aan mijn madam vraag of mijn bier/frietton nog niet teveel wordt, zegt ze altijd dat ze voor een man heeft gekozen, niet voor een pannelat. En dan bestel ik nog wat extra natuurlijk.Da´s omdat ge nen alfa man zijt. Goed gedaan broeder. We zitten ondertussen al aan 4 bestellingen, ben fier!
Sint-Anna. Da's toch veruit de beste voor mij, al ben ik nog nooit naar Flora Friet geweest. Da's voor mij ook veel verder. Die nieuwe ben ik ook nog niet geweest.Waar ga jij weer frieten halen? Zoutkorrel? Florafriet? St Anna?
Zondag nog eens zelf frietjes gemaakt (handgesneden), met dunne lende vanop de bqq en een peperroomsausje. Dat is wel geen frituur, maar miljaar zo goed. En als mijn oma van 97 met smaak zit te genieten, is het helemaal top.
Mooi gebakken frietjesBekijk bijlage 34542
Gisteren nog eens de lokale economie gesteund.
Wat is dat vlezeke in het midden? Ziet er goed uit!Bekijk bijlage 34542
Da ist eh ketBekijk bijlage 34542

Idd, ne crizzly is dat hier.Is dat gene crizzly/grizzly/berehap naargelang de benaming die wel is varieert.
Ziet er prima uit overigens, dat laatste (iets met kaas in?) lijkt me mijn ding niet maar voor de rest prima.
Die frieten zien er superlekker uitBekijk bijlage 34542

Da's dan ook 't enige goeie meer aan die frituur.Frituur het pleintje gekend om zijn alarmsysteem
Het vlees blijft goed gebakken. Frieten zijn wel wat meer hit or miss geworden, soms top soms nietDa's dan ook 't enige goeie meer aan die frituur.
De frieten zijn daar al lang niet meer zo goed als vroeger.
Gij moet echt is naar De Polle pé. By far de beste in de buurt maar voor mij niet op wandelafstandIn mijn geliefde Vilveure gon ik naar Frituur Centrum, best wel te vreten maar er is beter. Kgon is passeren int frituur 't Krokantje, tschijnt daar beter te zijn
Da is blijkbaar op ne goei 2km van bij mij, ik ben er alleszins nog nie langs geweest. Merci voor de tip ketGij moet echt is naar De Polle pé. By far de beste in de buurt maar voor mij niet op wandelafstand