De frituur

Dat is inderdaad ongelooflijk. Ik heb speciaal het doosje nog uit de vuilnisbak genomen! Man man man :wallbash:

Daarnaast, als uw hesp er zo uit ziet mss dringend eens actie ondernemen...

Dat is inderdaad ongelooflijk. Ik heb speciaal het doosje nog uit de vuilnisbak genomen! Man man man :wallbash:

Daarnaast, als uw hesp er zo uit ziet mss dringend eens actie ondernemen...
Ik vond net dat jouw frieten en snacks er goed uitzagen, mooi vers en goed gebakken.
Niet zo van die frieten die ze 30x in het vet smijten en die er dan zo bruin beginnen uitzien... als een te vette loempia.

Ik vond net dat jouw frieten en snacks er goed uitzagen, mooi vers en goed gebakken.
Niet zo van die frieten die ze 30x in het vet smijten en die er dan zo bruin beginnen uitzien... als een te vette loempia.
frieten moeten goudgeel zijn hé... Deze zien eruit alsof het voorgebakken frieten zijn die net uit de diepvries komen?

En die loempia's zijn veel te hard gebakken

WAT.EEN.COMBO

Ik moe wel zeggen, loempiasaus me frieten, nog niet geprobeerd maar dat kan niet slecht zijn. Op gekookte patatten is dat bv ook heel lekker.

Zondag na een drukke dag en druk weekend in het algemeen, frietjes van ‘t frituur willen gaan halen. Ons vaste frituur had een te lange wachttijd. Mijn man zegt: pak dan ‘bij ons Els’. Die niet open dus zegt hij: pak dan ‘den boemerang’. Bibi plaatst online de bestelling en betaalt die ook. ‘T moment dat ze aan uw bestelling beginnen, krijg je een sms’je en heb je nog 8 minuten dus mijn man verrekt en vraagt om het bestelnummer nog door te sturen. Dan pas zie ik RIJKEVORSEL staan. Wij wonen niet in Rijkevorsel 😵‍💫 meer zelfs. Rijkevorsel is anderhalf uur rijden 😫 Maar ze hebben dus een gelijknamige frituur. Resultaat: geen frietjes. Uit protest niks meer gegeten 😡

Zondag na een drukke dag en druk weekend in het algemeen, frietjes van ‘t frituur willen gaan halen. Ons vaste frituur had een te lange wachttijd. Mijn man zegt: pak dan ‘bij ons Els’. Die niet open dus zegt hij: pak dan ‘den boemerang’. Bibi plaatst online de bestelling en betaalt die ook. ‘T moment dat ze aan uw bestelling beginnen, krijg je een sms’je en heb je nog 8 minuten dus mijn man verrekt en vraagt om het bestelnummer nog door te sturen. Dan pas zie ik RIJKEVORSEL staan. Wij wonen niet in Rijkevorsel 😵‍💫 meer zelfs. Rijkevorsel is anderhalf uur rijden 😫 Maar ze hebben dus een gelijknamige frituur. Resultaat: geen frietjes. Uit protest niks meer gegeten 😡
En valt de scheiding wat mee?

Het is hier verdorie helemaal mis aan het gaan met dit topic! Frieten op een bord met loempiasaus en nu ene die geen frieten gegeten heeft! Blij dat @Beffer dit niet hoeft mee te maken, maar zo gaan we hem nooit terug zien :(.

Hier Frietje met mayonaise, satékruiden & uit eigen koelkast samurai van Pauwels. Doe daar nog een potje stoofvleessaus bij, heerlijk. Afgetopt met een sateetje, bijgekruid en extra sappig.

Ben helaas op dieet dus daar bleef het bij. Maar kan er weer tegen voor een week!

frieten moeten goudgeel zijn hé...
Ja, ja, maar toch liever die lichtgele van hierboven dan die bruine die ze veel te veel in het vet hebben gesmeten, zoals bij de frituren hier in de buurt.

Hulde voor de friturist die zijn overschot van zijn pan volledig meegeeft en boven op de pakjes schept.

In de frituren hier zijn ze gierig en laten ze die restjes liggen en bij de volgende worden die terug efkes in het vet gesmeten.
Als je pech hebt heb je een pakje met gerecycleerde frieten van een klant of vier.

Dat plus hun vet niet deftig verschonen... Het is nochtans allemaal niet moeilijk.

Ja, ja, maar toch liever die lichtgele van hierboven dan die bruine die ze veel te veel in het vet hebben gesmeten, zoals bij de frituren hier in de buurt.

De bruine zijn de enige echte goede versie van frieten!

Als ge lichtgele/goudgele wilt bijt dan in een rauwe friet he. :eviltongue:

Sinds Beffer ons verlaten heeft, heb ik geen frieten meer gegeten. :frown: Krijg het gewoon niet meer binnen zonder zijn sappige verhalen.

Ik ben van plan om vrijdag nog eens te gaan voor de vaste bestelling: middel mss een groot, 2 bouletten en een bicky en sausjes van thuis. Ik post nog wel een frit-pic ;)

Terug
Bovenaan