Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah dat zijn loempia's? Ik dacht dat ge charcuterie met fritten aan 't eten waart. Sinds wanneer hebben loempia's zo'n kleur?![]()

Allez gasten, het dozeke met benaming ligt er begot naast!Het heeft mij ook een tijd geduurd tegen dat ik door had dat het miniloempia's waren en niet opgerolde hesp.![]()
Ik vond net dat jouw frieten en snacks er goed uitzagen, mooi vers en goed gebakken.Dat is inderdaad ongelooflijk. Ik heb speciaal het doosje nog uit de vuilnisbak genomen! Man man man
Daarnaast, als uw hesp er zo uit ziet mss dringend eens actie ondernemen...
frieten moeten goudgeel zijn hé... Deze zien eruit alsof het voorgebakken frieten zijn die net uit de diepvries komen?Ik vond net dat jouw frieten en snacks er goed uitzagen, mooi vers en goed gebakken.
Niet zo van die frieten die ze 30x in het vet smijten en die er dan zo bruin beginnen uitzien... als een te vette loempia.
meer zelfs. Rijkevorsel is anderhalf uur rijden
Maar ze hebben dus een gelijknamige frituur. Resultaat: geen frietjes. Uit protest niks meer gegeten 
In elk geval geen frut met berenpootPut met keren seg
En valt de scheiding wat mee?Zondag na een drukke dag en druk weekend in het algemeen, frietjes van ‘t frituur willen gaan halen. Ons vaste frituur had een te lange wachttijd. Mijn man zegt: pak dan ‘bij ons Els’. Die niet open dus zegt hij: pak dan ‘den boemerang’. Bibi plaatst online de bestelling en betaalt die ook. ‘T moment dat ze aan uw bestelling beginnen, krijg je een sms’je en heb je nog 8 minuten dus mijn man verrekt en vraagt om het bestelnummer nog door te sturen. Dan pas zie ik RIJKEVORSEL staan. Wij wonen niet in Rijkevorselmeer zelfs. Rijkevorsel is anderhalf uur rijden
Maar ze hebben dus een gelijknamige frituur. Resultaat: geen frietjes. Uit protest niks meer gegeten
![]()
Ja, ja, maar toch liever die lichtgele van hierboven dan die bruine die ze veel te veel in het vet hebben gesmeten, zoals bij de frituren hier in de buurt.frieten moeten goudgeel zijn hé...
Ja, ja, maar toch liever die lichtgele van hierboven dan die bruine die ze veel te veel in het vet hebben gesmeten, zoals bij de frituren hier in de buurt.