Mr.Anderson
Well-known member
Ik zal dat thuis eens proberen. Ik kan me nu echt niet inbeelden dat ik geen 19 frikandellen kan eten in een uur tijd. M'n frieten de zondag zijn op binnen de 15 minuten.Just gonna drop this here:
https://m.gva.be/cnt/dmf20240808_93304839?journeybuilder=nopaywall
De uitdaging: zo veel mogelijk curryworsten binnen het uur eten. Halve worsten of kwartjes werden niet meegerekend. De kandidaten moesten nadien nog een kwartier op hun plaats blijven zitten, omdat ze niks mochten uitbraken. Normaal zou aansluitend nog een kampioenschap vegetarische curryworsten eten plaatsvinden, maar dat werd bij gebrek aan belangstelling afgelast.
Gameplan: 's middags niets eten zodat ik grote honger heb. De eerste 10 minuten eten gelijk een zwijn en dan zien hoe snel alles wat zakt.
Edit: een XXL zijn eigenlijk 3 frikandellen. Zondag at ik daarnaast nog een bicky, een middel, veel sauzen, bier, Grizly en chix fingers. En 't was nog niet voor een wedstrijd!
Edit2: wereld record staat op 47 frikandellen in een uur. Antwerpen wil ook weer eens wat doen hoor. Met hun cUrRyWoRstEn
Laatst bewerkt:

.