Ge kunt er ook de knop laten afschieten door den druk. Vitrine van de vlezekes kapotgeschoten onlangs!
In een andere context is de "vitrine van de vlezekes" een decolleté.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge kunt er ook de knop laten afschieten door den druk. Vitrine van de vlezekes kapotgeschoten onlangs!
Geen paniek, als je goed verder doet staat er binnnkort als eerste cijfer een 1 op de weegschaal

Bernard Lefèvre, voorzitter van het nationaal verbond van frituristen Navefri, verwacht wel dat de meeste collega’s die hun rekening al hebben gemaakt hun prijzen zullen verhogen. “Met gemiddeld 10 tot 30 cent.”
Tijd om weer eens diep in de buidel te tasten dus. Maar hey, das voor BG geen probleem he.Een klein bakje frieten kostte een half jaar geleden nog 2,70 euro bij Bonny’s Friethuis. “Nu zit de prijs op 3,20 euro en die zullen we verhogen naar 3,40 euro. Een medium pak friet gaat van 3,50 over 3,70 naar 3,90 euro, een groot pak friet van 3,90 over 4,20 naar 4,40 euro. Omdat we zelf ook meer betalen voor onze aardappelen.”
Slecht nieuws beste vrienden.
Pakje friet wordt weer duurder, maar dat ligt niet alleen aan aardappelprijs: “Mensen staren zich daar blind op”
Tijd om weer eens diep in de buidel te tasten dus. Maar hey, das voor BG geen probleem he.
Zo lang hij er geen rauw ei over wilt, maakt het allemaal ook niet uit he. Da's het mooie aan een frituur. Komaf, inkomen, burgerlijke staat, knap of lelijk, mager of dik, het frietje en het vlezeke is er verdomme voor iedereen en het verbindt ons aller Vlamingen tot een gezellig volk.Vandaag iemand gehoord die zijn curryworst/frikandel/lange hamburger speciale met tomatenketchup verkiest.
![]()
Ik.Vandaag iemand gehoord die zijn curryworst/frikandel/lange hamburger speciale met tomatenketchup verkiest.
![]()
Amen, hier dofice tomatenketchup op de speciallekes.Ik.
Iets met curry heeft imho niks op een frikandel te zoeken
) Bicky daarbij of een ander vlezeke? Stoofvleesaus met verse tartaar of gewoon standaard frietje met mayo? 
Stoofvleessaus, satékruiden en joppie!Amen, hier dofice tomatenketchup op de speciallekes.
Jongens het is vrijdagavond en jawel, frieten.
Wat kunnen de heren aanbevelen voor vanavond?
Ik dacht al zeker in de richting van een boulet speciaal (met tomatenketchup) Bicky daarbij of een ander vlezeke? Stoofvleesaus met verse tartaar of gewoon standaard frietje met mayo?
![]()
Tis dat ge met de boiler bestelling en bijhorend filmpje zijt afgekomen nen tijd terug maar glas ijs ze makker, glad ijs dit.Ik.
Iets met curry heeft imho niks op een frikandel te zoeken
Dat zou wel het schoonste verhaal worden van heel dit topic: trouwen met je friturist.Deze week mij tot 2 x toe laten verleiden tot een frietje. De eerste keer was op den bots omdat er niks in de frigo stak en winkels niet meer open waren. Nog eens gestopt bij frituur Carine. Werd al ongemakkelijk als ik zag dat ik daar alleen stond, want da's zo'n ouder mens die frituur houdt om te kunnen roddelen over het gebeuren rond de kerktoren en niet omdat ze leeft voor haar vak
Nuja, de "En content dat het bijna weekend is?" & "Eindelijk eens goei weer hé zeg" ontwijkend naar huis met de bestelling.
Maar wat een teleurstelling waren de frieten. Ik ben zelf geen friturist dus weet niet 100% wat er verkeerd liep. Frieten waren taai
Ofwel zit die stiekem ook aan den drank in haar frittekot ofwel had die ne slechte dag wegens tekort aan wijkschandalen ofzo
Mij zien ze niet meer terug.
Enfin , de innerlijke beer bleef honger hebben dagen nadien. Gisterenavond dan maar nog eens toegegeven en hup, nog eens frietkothoppen.
Deze keer een iet minder oude dame (jong dingske dat frituur heeft overgenomen). Had er in het verleden wel al eens binnengesprongen.
Véél volk dus lang aanschuiven, maar wat een verademing qua uitbaatster.
Tegen dat het mijn beurt was om te bestellen was de goesting al gedaald van de maag richting broek.
3 wachtpinten meer en ik vroeg die ten huwelijk.
Ze had wel niet veel meer op voorraad maar gelukkig had ze hetgeen ik wou wel nog. Julientje was perfect bereid & bicky cheese zoals in de boekskes.
Friethonger gestild, alleen stond mijn broek nog op ontploffen
Ga in het vervolg wel rekening moeten houden dat ik beter niet ga winkelen als ik honger heb![]()
't Is belachelijk aan het worden. Ik ging gisteren naar de chiropractor en die vroeg voor een gewone consultatie 32 euro. Nu is dat er na 3 jaar al 45. Z'n behandeling blijft hetzelfde hé. Heeft geen grondstoffen aan te kopen of wat dan ook. Z'n kabinet verwarmen nu hoeft ook al niet.Maar €0,30 prijsverhoging, dat is minder dan het gemiddelde in de afgelopen jaren in veel frituren
Logisch dat ze de hogere aardappel- en arbeidsprijs doorrekenen, maar er andere dingen bijslepen zoals de gestegen elektriciteitsprijs ... die staat ongeveer op hetzelfde niveau als 2021, wat gecorrigeerd met een normale inflatie dus zelfs lager is.
Weer 101 redenen om de prijs nog verder te laten stijgen maar nooit redenen om dat nadien terug te draaien voor éénmalige effecten zoals energieprijzen of slechte aardappeloogst.