Agony
Well-known member
FRIETEN EN VLEZEKESWaarom is deze thread zo verslavend? Ik check echt meerdere keren per dag voor updates lol
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FRIETEN EN VLEZEKESWaarom is deze thread zo verslavend? Ik check echt meerdere keren per dag voor updates lol

Fuck me, wa ne portie! No offense bro ma je weegt toch minstens 140kg?Was om half 6 thuis van nen hele dag travakken, dus ik dacht kheb het weer verdient se:
- Grote me stoofsaus, samurai & tomataise
- Saté'ke
- Curryworst special
- Gehaktballeke vant huis
- Mexicano
- Bicky Cheese
Alles gekuist en nu platte rust in de zetel met m'n broek op men enkels, volgefret![]()
1.87m & 81 kgFuck me, wa ne portie! No offense bro ma je weegt toch minstens 140kg?

de Paseo in mol?Morgen is 't weer zover, als ik mijn vrouw zo bezig hoor. Als saus samoerai. Twee mexicano's opnieuw, maar wat dan nog? Nog eens een garnaalkroket, om decadent te doen? De bicky's zijn er maar slap, dus die passeer ik en de cheddar die ze gebruiken is bovendien te plakkerig. Of opnieuw kippendrumsticks, die kruiden ze goed af en zijn krokant aan de buitenkant en botermals aan de binnenkant. Of gewoon een bouletje met specialsaus (met curryketchup uiteraard)? Thuis aankomen, mijn vrouw voor de TV zwieren, de kleine voor de tablet en ik met mijn gazet. Iedereen in zijn eigen glorieuze wereldje.
Cola'ke achteraf en dan een grote fles Duvel kraken om dit smakelijke festijn af te sluiten.
En dan welriekende mexicanoboertjes laten.
Topsport hè zo’n porties eten.1.87m & 81 kg![]()
Shit man fetzakskeWas om half 6 thuis van nen hele dag travakken, dus ik dacht kheb het weer verdient se:
- Grote me stoofsaus, samurai & tomataise
- Saté'ke
- Curryworst special
- Gehaktballeke vant huis
- Mexicano
- Bicky Cheese
Alles gekuist en nu platte rust in de zetel met m'n broek op men enkels, volgefret![]()

. geen ontbijt, lichte middagmaal,...). Laat staan nog drie snacks en nog een bicky erbij.
Haha zo doe ik dat ook. Alles klaar zetten, en dan schranzen zonder stoppenDe ene grote is de andere niet natuurlijk.
Ik neem altijd een grote, bicky en minstens 1 snack (en als ik een julientje neem vraag ik een grote julien, mét bicky erbij)
In sommige frituren is dat worstelen, soms is dat bijzonder eenvoudig. De kunst is ook om te schrokken. Tegen dat je hersenen doorgeven dat je vol zit, is het al op
77kg, 185cm

En door dat verbrande gehemelte heb je dagenlang herinneringen!Haha zo doe ik dat ook. Alles klaar zetten, en dan schranzen zonder stoppen![]()
10 minuten heb je naar 't schijnt, eer je hersenen iets door hebben.De ene grote is de andere niet natuurlijk.
Ik neem altijd een grote, bicky en minstens 1 snack (en als ik een julientje neem vraag ik een grote julien, mét bicky erbij)
In sommige frituren is dat worstelen, soms is dat bijzonder eenvoudig. De kunst is ook om te schrokken. Tegen dat je hersenen doorgeven dat je vol zit, is het al op
77kg, 185cm
En dat ze het uiteindelijk effectief doorhebben, wreekt zich elke fucking keer opnieuw10 minuten heb je naar 't schijnt, eer je hersenen iets door hebben.
Dat heb ik niet. Na 10 minuten is alles gezakt en kan ik er weer tegen. Als er dan ergens nog wat te rapen valt van m'n vrouw speel ik het naar binnen.En dat ze het uiteindelijk effectief doorhebben, wreekt zich elke fucking keer opnieuw
"Nooit meer"
En dan twee dagen later exact hetzelfde riedeltje. Al 30 jaar