De frituur

Was om half 6 thuis van nen hele dag travakken, dus ik dacht kheb het weer verdient se:

- Grote me stoofsaus, samurai & tomataise
- Saté'ke
- Curryworst special
- Gehaktballeke vant huis
- Mexicano
- Bicky Cheese

Alles gekuist en nu platte rust in de zetel met m'n broek op men enkels, volgefret :p

Was om half 6 thuis van nen hele dag travakken, dus ik dacht kheb het weer verdient se:

- Saté'ke
- Curryworst special
- Mexicano
- Bicky Cheese

Alles gekuist en nu platte rust in de zetel met m'n broek op men enkels, volgefret :p
Fuck me, wa ne portie! No offense bro ma je weegt toch minstens 140kg?

Morgen is 't weer zover, als ik mijn vrouw zo bezig hoor. Als saus samoerai. Twee mexicano's opnieuw, maar wat dan nog? Nog eens een garnaalkroket, om decadent te doen? De bicky's zijn er maar slap, dus die passeer ik en de cheddar die ze gebruiken is bovendien te plakkerig. Of opnieuw kippendrumsticks, die kruiden ze goed af en zijn krokant aan de buitenkant en botermals aan de binnenkant. Of gewoon een bouletje met specialsaus (met curryketchup uiteraard)? Thuis aankomen, mijn vrouw voor de TV zwieren, de kleine voor de tablet en ik met mijn gazet. Iedereen in zijn eigen glorieuze wereldje.

Cola'ke achteraf en dan een grote fles Duvel kraken om dit smakelijke festijn af te sluiten.

En dan welriekende mexicanoboertjes laten.
de Paseo in mol?

Zondag een middel met stoofvleessaus, bicky cheese, frikandel special en een boulette special besteld. Gezellig een klapke gedaan met den uitbater in de frituur en een gratis wachtpintje of 2 gekregen van hem. Dan zoals altijd aan de salontafel met vrouwlief voor den TV gegeten tot ik om viel.

Zondagavond is toch één van de leukste momenten van de week hé.

Gisteren nog eens naar de frituur geweest. Eigenlijk ga ik nog maar zelden. In Hasselt aan het spoor ben ik geweest tussen de middag. Een kleintje (met mayonaise) gepakt met een saté en een berehap. Het smaakte me eigenlijk maar matig. Die saté leek precies uit wat minderwaardig vlees te bestaan.

Het grappige is: ik kom thuis en wat staat er op het menu. Frieten met satés.

- Saté'ke
- Curryworst special
- Mexicano
- Bicky Cheese

Shit man fetzakske :p

OT: zaterdag geweest, Julientje binnengeslagen (niet van bij Peter) maar het is me misvallen. 3 keer op de pot gezeten :(

Ik snap echt niet hoe jullie zulke porties op krijgen en ik ben niet bepaald een lichtgewicht.

Ik krijg een grote met één snack al nauwelijks verteerd (en ik eet weinig die dag :p. geen ontbijt, lichte middagmaal,...). Laat staan nog drie snacks en nog een bicky erbij.

De ene grote is de andere niet natuurlijk.

Ik neem altijd een grote, bicky en minstens 1 snack (en als ik een julientje neem vraag ik een grote julien, mét bicky erbij)

In sommige frituren is dat worstelen, soms is dat bijzonder eenvoudig. De kunst is ook om te schrokken. Tegen dat je hersenen doorgeven dat je vol zit, is het al op 🤓

77kg, 185cm

Ik neem altijd een grote, bicky en minstens 1 snack (en als ik een julientje neem vraag ik een grote julien, mét bicky erbij)

In sommige frituren is dat worstelen, soms is dat bijzonder eenvoudig. De kunst is ook om te schrokken. Tegen dat je hersenen doorgeven dat je vol zit, is het al op 🤓

77kg, 185cm
Haha zo doe ik dat ook. Alles klaar zetten, en dan schranzen zonder stoppen :lol:

77kg, 185cm
10 minuten heb je naar 't schijnt, eer je hersenen iets door hebben.

Meestal ook Julientje + bicky of een middel met 3-4 snacks, afhankelijk of er een bicky bij is. Dat bier erbij zorgt er wel voor dat ik wat minder kan eten, die suikers geven sneller een verzadigd gevoel.

79kg, 183cm

Wij reden af en toe speciaal naar Ruisbroek voor een frituur waar ze nen ' Bazooka ' serveren.
Dat is eigenlijk simpelweg de grotere vorm van een mitrailette (hamburger) , dus een groot volledig stokbrood met vlees en frieten tussen.
(weet niet of dat hier in de topic al vermeld was)
Toch elke keer een uitdaging met de nodige last nadien ..

En dat ze het uiteindelijk effectief doorhebben, wreekt zich elke fucking keer opnieuw

"Nooit meer"

En dan twee dagen later exact hetzelfde riedeltje. Al 30 jaar
Dat heb ik niet. Na 10 minuten is alles gezakt en kan ik er weer tegen. Als er dan ergens nog wat te rapen valt van m'n vrouw speel ik het naar binnen.

Terug
Bovenaan