Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwijgt jong. Ik heb al de ganse week zin in frieten, en dacht vanavond mijne slag te kunnen slaan. Is het wel geen spaghetti-avond van de school van den oudste zeker... Het is dat de opbrengsten ten gunste zijn van hun "GWP aan zee" en hij dan dus een paar dagen van huis is, dat ik wil sponsoren.Ja man 't is ier stil voor ne vrijdag.
Dat doe ik dus nooit hé. Al rechtstaand ergens frieten eten. Of toch niet zoals ik de zondag doe.Hier geen frieten vandaag
wel morgen op de jaarmarktHet enige nadeel is dat ge dan rechtstaand moet eten en dus niet meteen veel snack'skes kunt pakken. En aan zo'n pistafeltje ga ik echt niet staan.

Kop op! Dat zal waarschijnlijk een veel te ver gekookte spaghetti zijn met een saus waarvan den helft van uw bord onder water staat. En dat kan ook smaken hé!Zwijgt jong. Ik heb al de ganse week zin in frieten, en dacht vanavond mijne slag te kunnen slaan. Is het wel geen spaghetti-avond van de school van den oudste zeker... Het is dat de opbrengsten ten gunste zijn van hun "GWP aan zee" en hij dan dus een paar dagen van huis is, dat ik wil sponsoren.
We doen take-away, en gaan dus zelf onze pasta koken zoals wij dat willen. No way dat ik in deze fase van mijn leven nog in een schoolrefter ga zitten eten!Kop op! Dat zal waarschijnlijk een veel te ver gekookte spaghetti zijn met een saus waarvan den helft van uw bord onder water staat. En dat kan ook smaken hé!
Met een glazeke rood uit een karton. Ma goeeeeed.
'k Zal ineens heel dat schoteltje garnaalkroketten vragen, dan kan ik het uitdelen in 't frituur als wilde BG-weldoener.@Avondland : de garnalen staan pokkeduur é. Dus vind ik dat je minstens 2 garnaalkroketten moet nemen, of een ander forum zoeken.
Eergisteren geweest, maar niet voor frieten. Ik was gaan zwemmen en het was al laat en frieten liggen iets te zwaar op mijn maag om te kunnen genieten van een goede nachtrust. Maar ik had wel nog een klein goestingske dus nog langs de frituur gepasseerd voor een Bicky, Gackie en Amerikaan (soort burger maar met groenten tussen want ik wou gezond doen hé, ik had namelijk gezwommen!).Ja man 't is ier stil voor ne vrijdag.
Wat is een gackie??
Bij mijn frituur zijn er twee versies. Denk dat er in de andere nog stukjes kip tussen de noedels zittenIs een bamischijf niet altijd veggie?![]()

Toxische relatie! Serieuze red flag dadde., ook bij de vriendin alles op,
Dat is voor de mensen die denken dat kip geen écht vlees is.Bij mijn frituur zijn er twee versies. Denk dat er in de andere nog stukjes kip tussen de noedels zitten![]()