17,4 cm...een halve Romeo XXL frikandel1m85 &17,4cm = 78kg in totaal, ik fret lang niet zoveel als sommigen hier met een min of meer gelijkaardige gewicht
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
17,4 cm...een halve Romeo XXL frikandel1m85 &17,4cm = 78kg in totaal, ik fret lang niet zoveel als sommigen hier met een min of meer gelijkaardige gewicht
.
Bwa. Daarna nog de prijs van de bestelling erbij en het komt hier nog wel goed. We zijn er bijna.Ik versta trouwens niet zo goed wat de reden is om ineens gewicht en lengte te beginnen post in combinatie met onze bestelling. Dat het hier maar niet ontaardt naar een of ander brag-ding om te stoefen over hoeveel je kan binnenduwen en toch slank te zijn![]()

Rustig blijven, je bent in het meest chille topic op BG. We zijn nu 1 jaar na de grote frikandel vs. curryworst oorlog, we leven in vrede, 't is fijn.Ik versta trouwens niet zo goed wat de reden is om ineens gewicht en lengte te beginnen post in combinatie met onze bestelling. Dat het hier maar niet ontaardt naar een of ander brag-ding om te stoefen over hoeveel je kan binnenduwen en toch slank te zijn![]()
Keep calm and friet onRustig blijven, je bent in het meest chille topic op BG. We zijn nu 1 jaar na de grote frikandel vs. curryworst oorlog, we leven in vrede, 't is fijn.
Iedereen is hier welkom en moet er zich thuisvoelen. Ook de mensen van het Antwerpse die curryworst zeggen tegen een frikandel. We gaan met respect om met mensen met een verstandelijke handicap. Of je nu 50 kg weegt of 120 kg.

Zondag een middel met stoofvleessaus, bicky cheese, frikandel special en een boulette special besteld. Gezellig een klapke gedaan met den uitbater in de frituur en een gratis wachtpintje of 2 gekregen van hem. Dan zoals altijd aan de salontafel met vrouwlief voor den TV gegeten tot ik om viel.
Zondagavond is toch één van de leukste momenten van de week hé.

@Z3r0 zeg uw gedacht kameraad

Dees is gewoon Brusselmans, maar dan beter heAangezien m'n vaste frituur aan het verhuizen is ben ik gisteren naar mijn 2de vaste stek gereden. Godverdomme dat zijn eigenlijk ook heel goede frieten, misschien zelfs nog beter dan mijn 1ste vaste plek. Perfect gebakken! Enkel mag je daar geen zout op de frieten vragen. Doe je het toch dan hoor je plots 'TUUT TUUT TUUT TUUT' terwijl een oplegger in achteruit afkomt om zijne bak zout te lossen op uw bakske frieten. Ook 'ja, een klein beetje' begrijpen ze niet. Men pakt dat zoutvat en begint te strooien alsof uw frieten er spekglad bijliggen. Maar goed, eens je dat weet is dat probleem van de baan en eet je de beste frieten.
Door werken in de straat stond er geen kat. Mijne kameraad stond mij buiten al op te wachten met een fris wachtpintje, heerlijk! Als we die soldaat gemaakt hadden zijn we naar binnen getrokken. Zegt de bazin: 'wat mag het zijn voor jullie alstublieft?' '2 pintjes, goed gebakken zonder zout a.u.b.' Grappig als ik ben was het ijs direct gebroken, ook de knappe dame die meehelpt achter den toog draaide haar eens om. Ik zag in haar ogen dat ze me ter plekke wou opeten.
We hebben ne man of 3 voorgelaten en dan nog een wachtpintje besteld om onze bestelling op 't gemak door te kunnen geven. Een middel met stoofvleessaus, bicky cheese, frikandel special en een crizzly voor mij. 'Mag er zout op meneer?' 'GODVERDOMME NEE RISKEERT U NIET VROUWMENS NEE!'
Het afscheid viel zwaar. 't Is een hele toffe, de bazin, maar thuis zat er een hongerig vrouwtje in hare pyjama helemaal ingeduffeld in een sjaarzeke te wachten op mij. Ik ben binnengekomen via de garage waar er ook een frigo staat. Vlug een p.v.b.d.f.'tje uitgehaald en de frieten op de salontafel gekletst.
Heerlijk van genoten! De frieten van de vrouw ook nog via mijn laadklep naar binnen gesmeten. Een half uurtje later een Magnum uit de diepvries genomen en mezelf een heerlijke, zoetere, whisky uitgeschonken. Het kon niet op.
Deze morgen wakker geworden met geschreeuw. Iemand riep om hulp. Bleek het mijn maag te zijn. De loser kan het niet aan, zo blijkt. In den auto ervaarde ik lichte druk op de buik. Ik voelde wat lucht en dacht: een klein scheetje gaat de druk wat wegnemen. Aangezien ik toch alleen in de wagen zat liet ik me gaan. Ja kameraad, aan de kant mogen gaan, uitgestapt en den auto in de fik gestoken.
.Je hebt gelijk.We gaan van een geweldig idee en alternatief van een julientje naar een iets pittig alternatief van een boulet special.
Dat is dromen van een rode Ferrari om dan toe te komen aant frituur in een rode Toyota Starlet![]()