Met het geld dat ik ging uitgeven in de frituur ben ik naar de colruit geweest en verse sla gekocht met bietenmix. Afgewerkt met stukjes gebakken tofu
Das wel wat anders dan nen 'boiler'
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met het geld dat ik ging uitgeven in de frituur ben ik naar de colruit geweest en verse sla gekocht met bietenmix. Afgewerkt met stukjes gebakken tofu
Das wel wat anders dan nen 'boiler'
Link?Bockie heeft een nieuwe video online gezet en daar sluiten ze af in een nieuwe frituur in aalst met speciale pakken friet. Moet ik es gaan checken.
Een pak met uiringen, zuiderse saus, gehakt en een spiegelei. Het water komt me in de mond.
Link?
Wow, zalig frituur
Het friet supertje ga ik nemen als ik er geraak.

Zeker!Forummeet?![]()
Dit doet me eigenlijk terugdenken aan vroeger, woensdagmiddagen bij mijn grootmoeder, frietjes met een spiegelei. Zou er eigenlijk geen markt zijn voor zulke "ouderwetse" gerechten?Bockie heeft een nieuwe video online gezet en daar sluiten ze af in een nieuwe frituur in aalst met speciale pakken friet. Moet ik es gaan checken.
Een pak met uiringen, zuiderse saus, gehakt en een spiegelei. Het water komt me in de mond.
De top-10 posters krijgen een zitplek en @Mulan mag niet mee.Sebiet staan we daar met 50 forummers en ze hebben precies maar 10 zitplaatsen![]()
Ik maak dat nu nog soms, zelfgesneden frieten met spiegeleieren en wat mayo. Dat is gewoon bijna perfectie.Dit doet me eigenlijk terugdenken aan vroeger, woensdagmiddagen bij mijn grootmoeder, frietjes met een spiegelei. Zou er eigenlijk geen markt zijn voor zulke "ouderwetse" gerechten?
Eigenlijk ongelofelijk toch. Je staat in een frituur met een toonbank vol verschillende soorten vlees en als er opeens een spiegelei op de kaart staat en je gaat beseft dat we het eigenlijk gewoon veel te ver zoeken.Ik maak dat nu nog soms, zelfgesneden frieten met spiegeleieren en wat mayo. Dat is gewoon bijna perfectie.
Waren dat geen makreelfilets?Vergeet de pilchards (sardienen) in tomatensaus uit blik niet.
Waren dat geen makreelfilets?

Ik denk dat er vroeger zapi op die doosjes stond.Makkelijk online boodschappen doen!
Reserveer je boodschappen online bij Collect&Go. Afhalen in meer dan 220 afhaalpunten. Snel, goedkoop en makkelijk.www.collectandgo.be
Nu nog. Die van everyday zijn effectief wel goed.![]()
Neen, ik heb het moeten opzoeken want wij zeiden altijd pilchards in de volksmond (zonder dus te weten dat het een grote sardien is). Zelf vind ik dit redelijk ranzig bij frieten; zelfs eieren vind ik een vreemde combinatie met friet.Waren dat geen makreelfilets?
En dicht genoeg bij het ASZ als ge u nadien William Boeva voelt.Wow, zalig frituur![]()
Dat zijn die van "den Aldi" i.p.v. de Colruyt.Ik denk dat er vroeger zapi op die doosjes stond.