Mr.Anderson
Well-known member
Ik probeer soms wel eens varianten van het Julien'tje en de mix gedroogde + verse uit vind ik minder. Ik kies één van de twee.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet goed opgelet hé poepeskete! Wat een triestig boilerke is dadde?!ok. Afkloppen voor het weekend. Een boiler is:
Een boulet, gesneden en gefrituurd
Pepersaus (hopelijk komt op den duur de vraag: warm of koud?) (e.g. Boiler warm? Nee, doe maar koud)
bicky ui
Dat is spicy maar niet té spicy.
jaaaaa!!!!!
DAT IST GODVERDOMME!En waar is dat 2de vlezeke en sauzeke en die satékruiden?
Komaan wij mannen van BG kunnen echt wel beter he!
Goe bezig manDit zou mijn versie zijn:
Een boiler is:
Een boulet en ribster gesneden en gefrituurd
Warme pepersaus en brazil.
Verse ui
Satékruiden

Deze wordt het imo!Dit zou mijn versie zijn:
Een boiler is:
Een boulet en ribster gesneden en gefrituurd
Warme pepersaus en brazil.
Verse ui
Satékruiden
En 15 soya melkjes tijdens het aanschuiven aan de kassa?Met het geld dat ik ging uitgeven in de frituur ben ik naar de colruit geweest en verse sla gekocht met bietenmix. Afgewerkt met stukjes gebakken tofu
Das wel wat anders dan nen 'boiler'
Met het geld dat ik ging uitgeven in de frituur ben ik naar de colruit geweest en verse sla gekocht met bietenmix. Afgewerkt met stukjes gebakken tofu
TrollMet het geld dat ik ging uitgeven in de frituur ben ik naar de colruit geweest en verse sla gekocht met bietenmix. Afgewerkt met stukjes gebakken tofu

Maja…. Willen we uitrollen? Aka: de hele nederlandstalige gemeenschap overtuigen om een boiler te