De frituur

Ik probeer soms wel eens varianten van het Julien'tje en de mix gedroogde + verse uit vind ik minder. Ik kies één van de twee.

ok. Afkloppen voor het weekend. Een boiler is:

Een boulet, gesneden en gefrituurd
Pepersaus (hopelijk komt op den duur de vraag: warm of koud?) (e.g. Boiler warm? Nee, doe maar koud)
bicky ui

Dat is spicy maar niet té spicy.

jaaaaa!!!!!

En waar is dat 2de vlezeke en sauzeke en die satékruiden?

Komaan wij mannen van BG kunnen echt wel beter he!

Dit zou mijn versie zijn:

Een boiler is:

Een boulet en ribster gesneden en gefrituurd
Warme pepersaus en brazil.
Verse ui
Satékruiden

ok. Afkloppen voor het weekend. Een boiler is:

Een boulet, gesneden en gefrituurd
Pepersaus (hopelijk komt op den duur de vraag: warm of koud?) (e.g. Boiler warm? Nee, doe maar koud)
bicky ui

Dat is spicy maar niet té spicy.

jaaaaa!!!!!
Niet goed opgelet hé poepeskete! Wat een triestig boilerke is dadde?!

En waar is dat 2de vlezeke en sauzeke en die satékruiden?

Komaan wij mannen van BG kunnen echt wel beter he!
DAT IST GODVERDOMME!

Ik bestel sowieso mijn variant. Foto's volgen. Finetunen doe ik dan wel.

Ik heb geen karakter, tis ne burger king geworden :cry:

Master Angus ter compensatie, met 9 chicken dips :unsure:

Maar weet nu ene zijn op 5 min rijden van bij mij :love:

Ik snap niet goed hoe mensen dagen op voorhand al kunnen weten waar ze zin in hebben en dan al bestellen. Hier is het altijd een uurtje op voorhand bestellen.

Binnen 5 minuten den auto in. Grote frit, mexicano en texas bbq burger. Heb uitzonderlijk is geen sate besteld, weet nu al dat ik er spijt van ga hebben. Wel gecompenseerd met grote frit ipv kleine. En als ik er aan denk pak ik ginder nog een pintje mee. Alles voor jullie fier te maken.

Weten jullie wat ik ook nog eens lekker vind op frietjes... spaghettisaus !

Met het geld dat ik ging uitgeven in de frituur ben ik naar de colruit geweest en verse sla gekocht met bietenmix. Afgewerkt met stukjes gebakken tofu 👌

Das wel wat anders dan nen 'boiler'

Met het geld dat ik ging uitgeven in de frituur ben ik naar de colruit geweest en verse sla gekocht met bietenmix. Afgewerkt met stukjes gebakken tofu 👌

Das wel wat anders dan nen 'boiler'
En 15 soya melkjes tijdens het aanschuiven aan de kassa?

Maja…. Willen we uitrollen? Aka: de hele nederlandstalige gemeenschap overtuigen om een boiler te bestellen?

Dan… moeten we, helaas?, een triestig boilerke nemen jongens. Hoe ambitieus we ook zijn.

Als ik een boulet + ribster + saus bestel ben ik in mijn frituur €7 kwijt. Never gonna happen op den bots.

1 vlezeke (boulet) + saus (peper) + extra (bicky ui) of het heeft geen enkele kans tor slagen.

Met alle respect voor alle Mr.andersons, Beffers en tepels (mijjn snack bij Julien in mijn studententijd)…als niemand het bestelt zijn we aan het zwanzen in de marge.

Ik zweer - en ik zorg opnieuw voor beeldmateriaal - dat ik de volgende keer opnieuw een boiler bestel. Ik hoop dat ik deze keer wél weet wat het is (en dan ook zonder high pitched voice kan babbelen)

Gisteren frietje van de Gust gestoken, was te laat om online te bestellen in mijn vaste staminé en aanschuiven wil zeggen dat je voor minimaal 1H gesteld bent.

Bij de Gust is het ook niet verkeerd, zo lomp als een varken maar frieten bakken kan hem wel.

Friet met stoofsaus en tomataise
2 frikandellekes
Bouletje
Cervela'ke

En een wachtpintje gekregen van de gust. Enfin, denk toch dat hem gezien had dat ik bij het afrekenen mijn pintje omhoog stak en niet gewoon schol deed..?

Terug
Bovenaan