Stinkbakkes
Well-known member
Too easy datte! Mij 2 dagen uithongeren -> trein naar Genk nemen -> mij opwarmen met 14 wachtpinten in den trein -> eens in Genk, vragen waar de frituur van de Ronny is -> de deur van de frituur instampen -> "Ronny pey, je hebt de naam van de frituur naar mij genoemd waarvoor dank. Ik wandel ook door het leven onder Befferke! Kzie aan a smoel da ge de bui voelt hangen eh copain! Hier met die zogenaamde Mega mega King’s burger!! -> nog 3 wachtpinten bestellen -> de Mega mega King’s burger naar de kloten fretten en verslinden tot de laatste friet, dit terwijl ik aangemoedigd wordt door een 100 tal Genkenaars (ze kunnen wat spektakel gebruiken aangezien het rotseizoen van de Racing) -> 50 euro in the pocket "this is the Kings Place moddafuckas!" -> de 50 euro uitgeven in de lokale red light district -> volledig voldaan huiswaarts keren met een bluspint of 4 en al "veni vidi vici" mijmerend![]()
Krijg jij deze hamburger van 30 centimeter mét garnituur op? Dan krijg je nog 50 euro als beloning
Ronny Lambrechts, uitbater van frituur King’s Place in Genk, zit niet om een stunt verlegen. Wie zijn ‘Mega mega King’s burger’ van 30 centimeter diameter mét garnituur helemaal oppeuzelt, moet niet betalen en krijgt er zelfs nog 50 euro bovenop.m.hbvl.be
Komop boys!

. Dat na een lange werkdag.
.