De frituur

Komop boys!
Too easy datte! Mij 2 dagen uithongeren -> trein naar Genk nemen -> mij opwarmen met 14 wachtpinten in den trein -> eens in Genk, vragen waar de frituur van de Ronny is -> de deur van de frituur instampen -> "Ronny pey, je hebt de naam van de frituur naar mij genoemd waarvoor dank. Ik wandel ook door het leven onder Befferke! Kzie aan a smoel da ge de bui voelt hangen eh copain! Hier met die zogenaamde Mega mega King’s burger!! -> nog 3 wachtpinten bestellen -> de Mega mega King’s burger naar de kloten fretten en verslinden tot de laatste friet, dit terwijl ik aangemoedigd wordt door een 100 tal Genkenaars (ze kunnen wat spektakel gebruiken aangezien het rotseizoen van de Racing) -> 50 euro in the pocket "this is the Kings Place moddafuckas!" -> de 50 euro uitgeven in de lokale red light district -> volledig voldaan huiswaarts keren met een bluspint of 4 en al "veni vidi vici" mijmerend

Komop boys!
Met een ander soort "broodje"zou dat haalbaar zijn, maar nu met zo een volledig brood zie ik dat niet zitten:)

Ik was eens naar de menukaart kijken van onze King's Place en was me serieus aan het afvragen waarom ze praten over "ronde hamburgers", elke hamburger is toch rond dacht ik bij mezelf en toen viel mijn eurocent. Limburg het land van de "Lange hamburger"

Too easy datte! Mij 2 dagen uithongeren -> trein naar Genk nemen -> mij opwarmen met 14 wachtpinten in den trein -> eens in Genk, vragen waar de frituur van de Ronny is -> de deur van de frituur instampen -> "Ronny pey, je hebt de naam van de frituur naar mij genoemd waarvoor dank. Ik wandel ook door het leven onder Befferke! Kzie aan a smoel da ge de bui voelt hangen eh copain! Hier met die zogenaamde Mega mega King’s burger!! -> nog 3 wachtpinten bestellen -> de Mega mega King’s burger naar de kloten fretten en verslinden tot de laatste friet, dit terwijl ik aangemoedigd wordt door een 100 tal Genkenaars (ze kunnen wat spektakel gebruiken aangezien het rotseizoen van de Racing) -> 50 euro in the pocket "this is the Kings Place moddafuckas!" -> de 50 euro uitgeven in de lokale red light district -> volledig voldaan huiswaarts keren met een bluspint of 4 en al "veni vidi vici" mijmerend
Supporters op post! Ik ga mee. Vanaf je uw 50 euro hebt geef ik Ronny een kopstoot.

JAWEL!!!!! VRIJDAG!!!!

Hier al een hele week opgesloten vanwege een examen op maandag, en al twee weken niet meer naar de frituur geweest.
Ik moest al even denken hoe dat kwam, maar herinnerde me net dat ik vorig weekend exceptioneel veel op café ben geweest, want ja, laatste weekend voor mijn week opsluit. In de tussentijd wel is frit gebakken thuis, zelfgemaakte dan nog wel! Smaakt heerlijk, maar telt uiteraard niet.

Dus jawel, efkes is online bestellen om mijn bestelling af te halen om 19 uur. En dan VTM nieuws erbij.
Kleine frit (altijd groot als ze mijne kop zien), saté goe gebakken met veel kruiden, texas BBQ burger met extra spek. En heeel misschien nog ne mexicano, maar da's nog niet zeker. Mayonaise is tegenwoordig thuis, ik ben onbewust gierig geworden.

DUSSSSSSSSS, NOG 70 MINUTEN, DAN SIGARET IN ME BAKKES, OTTO IN EN HOP NAAR DIE FRITUUR. VTM ERBIJ EN HOPEN DAT ONS CATHERINE IS ZODAT MIJNE MAYO NOG VETTIGER WORDTTTTTT.

Boys, ben ik nu echt de enige? :cry:
Subiet ga ik mij nog schuldig voelen.

Wou net heel fier komen vertellen dat ik alles heb besteld, inclusief mexicano. En alles is op. Eerste keer ooit zoveel binnen gestoken. Ben fier.

Boys, ben ik nu echt de enige? :cry:
Subiet ga ik mij nog schuldig voelen.

Wou net heel fier komen vertellen dat ik alles heb besteld, inclusief mexicano. En alles is op. Eerste keer ooit zoveel binnen gestoken. Ben fier.
Maar ja ze ne tonton Befferke is fier op u ze mateke (zolang ge alles in u kloten hebt geslagen en geen enkele friet hebt weggegooid tenminste). Waar waren de wacht/doorspoel pintjes man? Tis vrijdagavond verdoeme! Anyway keep up the good work, ik heb zonet ne jupke opengekletst, dees is op u bakkes, schol!

Fuck man, wat een irritante mens.

En het ziet er verschrikkelijk uit. Friturist blijf uw bicky.

Er zitten wel wat leuke zaken in (zoals verse groentjes en die verse ajuintjes). Maar het is gewoon te groot. Ik mis iets van sausjes om de smaak aan te vullen alsook het wat smeuïger te maken waardoor het er allemaal makkelijker in gaat.
Al kon ik vroeger veel eten, maar dit lijkt mij er zelfs gewoon over. En ik betwijfel of ik het daardoor echt met smaak zou kunnen opeten.

Maar ja ze ne tonton Befferke is fier op u ze mateke (zolang ge alles in u kloten hebt geslagen en geen enkele friet hebt weggegooid tenminste). Waar waren de wacht/doorspoel pintjes man? Tis vrijdagavond verdoeme! Anyway keep up the good work, ik heb zonet ne jupke opengekletst, dees is op u bakkes, schol!
Alles wat op!
Pinten zijn voor volgend weekend. Ik vertrouw het u maar toe.

Enkel de vrouw des huizes heeft een paar fritten gepikt.

Straks een goei lap of 3.

Laatst bewerkt:
Ondertussen terug in Vietnam.
Ben nog 3 keer naar de frituur geweest sinds laatste keer maar helaas was de goesting zo groot dat ik er pas aan dacht om foto's te nemen wanneer de laatste friet reeds verorberd was.

Zaterdag rustig aan gedaan, medium pak met satekruiden, 2 frikandellen, huisgemaakte boiler en een cervela
En groot potje tartaar om de vlezekes te laten zwemmen

TRIGGER WARNING

Grootste nachtmerrie der frituurgangers meegemaakt dit weekend.

Ik rijd op aan ons frituur. De puntzak verlichting buiten is uit. Er is 1 rolluik naar beneden. Toch zie ik mensen binnen eten. Vreemd... Ik ga binnen en krijg de medeling DAT DE FRIETEN OP ZIJN! Blijkbaar heel druk geweest, terecht ook, ik kan het niemand kwalijk nemen.

Dan maar 200 meter verder het erop gewaagd. Misschien een ontdekking? Wie weet? Nah, we keren volgende keer terug naar de vaste plek.

TRIGGER WARNING

Grootste nachtmerrie der frituurgangers meegemaakt dit weekend.

Ik rijd op aan ons frituur. De puntzak verlichting buiten is uit. Er is 1 rolluik naar beneden. Toch zie ik mensen binnen eten. Vreemd... Ik ga binnen en krijg de medeling DAT DE FRIETEN OP ZIJN! Blijkbaar heel druk geweest, terecht ook, ik kan het niemand kwalijk nemen.

Dan maar 200 meter verder het erop gewaagd. Misschien een ontdekking? Wie weet? Nah, we keren volgende keer terug naar de vaste plek.

Ook wel eens meegepakt. Een frituur zonder frieten en het was nog maar 21u :p. Dat na een lange werkdag.

Dan ontdekt dat kebabs nogal gestegen zijn in prijs. Inflatie van +100% ten opzichte van mijn studentenperiode voor kebabs :p.

Terug
Bovenaan