Mr.Anderson
Well-known member
Alle gekheid op een stokje: gisteren niet in de frituur geraakt. Ik zat op café met een kameraad en vrouwlief stuurde dat ze geen frieten ging eten. Dan maar gekozen om een stuk of 15 pinten te drinken en te stoppen achter een pitta. Die trok op geen kloten.
Ik verlang al naar zondag. Denk dat ik een Julientje zal nemen met de ene helft pepersaus en de andere helft cocktail. Een XXL frikandel een kalkoenbrochette en een bicky cheese. Maar eerst een gesprek met de uitbater over die 2,2 euro voor een flesje Stella. Zaterdag zaten we met volk en ben ik om 2,5 kg voorgebakken frieten gereden bij hem en ik heb 10 euro betaald. Dus een gierigaard is hij niet.
Ik weet al perfect hoe ik dat moeilijk, maar noodzakelijk gesprek zal starten. Vanaf ik daar binnen kom is 't altijd van: 'Ah, Anderson! Pintje?'
NEEN zal mijn antwoord zijn. Hij gaat er niet goed van zijn.
Ik verlang al naar zondag. Denk dat ik een Julientje zal nemen met de ene helft pepersaus en de andere helft cocktail. Een XXL frikandel een kalkoenbrochette en een bicky cheese. Maar eerst een gesprek met de uitbater over die 2,2 euro voor een flesje Stella. Zaterdag zaten we met volk en ben ik om 2,5 kg voorgebakken frieten gereden bij hem en ik heb 10 euro betaald. Dus een gierigaard is hij niet.
Ik weet al perfect hoe ik dat moeilijk, maar noodzakelijk gesprek zal starten. Vanaf ik daar binnen kom is 't altijd van: 'Ah, Anderson! Pintje?'
NEEN zal mijn antwoord zijn. Hij gaat er niet goed van zijn.

.
met pepersaus, ne sito en 8 kipvingers 
1 keer per week naar de frituur gaan (bijvoorbeeld ne klein pakske met een klein vleesje) en voor de rest van de week clean as fuck eten en drinken, dan kom je er toch ook copain?
.