Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan vond ik a collega Stefanie'tje aka de melkmuil met haar "als ik op regime ben eet ik een frikandel in plaats van een bicky burger" ergerEens terug op den bureau heb ik haar gedropkicked in 't gezicht. Fwietjes.

Pics?Gisteren dagje Efteling met de familie. Plan was om nadien om samen te eten maar daar niks naar ons goesting gevonden.
Dan maar met z'n allen naar ons thuis gereden om daar frietjes te verorberen. Een delegatie naar de frituur, de rest naar ons thuis om de sauskes klaar te zetten.
Wat een feest toch: bicky's, satés, curryworsten, cervela's, bitterballe, kaaskrokketten, ragouzi's, kippets, mexicanos en ga maar door.
En natuurlijk: heerlijke verse frituur frieten voor zo ver het ook kon reiken.
Echt, da heeft gesmaakt.. op't laatste nog een bakje over waar iedereen maar een knabbeltje van bleef doen "voor een smaakje".
Resultaat: niks overschot en bijna 20 voldane magen. 't leven kan soms toch heerlijk zijn.

Jammer maar helaas in de feeding frenzy vergeten.Pics?
Eventueel ook van de kop van de persoon na jullie in de rij in het frituur![]()
Mijn vrouw is volgende week maandag - dinsdag en vrijdagavond weg dus zal minimum 1x frituur worden
Hier al maar wat inspiratie opdoen![]()

Zalig! Ziet er heerlijk uit.Terug in Belgie en natuurlijk meteen naar mijn oude favo friet-uur gegaan. Zat na 6 maanden zonder vol met twijfels, wat ga ik bestellen begot, ik ben maar 1 man, zijn 12 vleesjes teveel?? Kan ik wel een keuze maken tussen al de vleesjes die ik wil? Ik dacht bijna dat ik het niet zou overleven en ben dan ook half ingestort toen ik aan de toonbank stond. De frituriste achter de balie had het duidelijk al vaker gezien en keek dan ook niet om naar mij. Uiteindelijk toch een keuze kunnen maken en er meteen mee naar huis gesjeesd.
Food coma was het waard. Nu in de volgende week dat ik nog hier ben zien hoeveel keer ik kan gaan zonder dat het lijkt alsof ik een junkie ben die iedere keer weer om zijn fix moet.
Frietboetiek te Oudsbergen, de manier waarop ze hun bouletten snijden is dan ook de hoofdreden dat ik nog steeds trouwe klant ben en iedere keer dat ik terug kom uit Vietnam ik de madam frituriste in de armen vlieg en mij tegen haar vettige boezem aan nestel.Zalig! Ziet er heerlijk uit.
Waar vind je dat nog, een boulette die gesneden is in fijne stukken waarbij het middenstuk het beste is?! Lang geleden dat ik dat nog gezien heb.
De partij die alle frituren verplicht om z'n bouletten zo te snijden krijgt m'n stem!
Smaken verschillen. Ik prefereer de 4 grote stukken snijwijze.Zalig! Ziet er heerlijk uit.
Waar vind je dat nog, een boulette die gesneden is in fijne stukken waarbij het middenstuk het beste is?! Lang geleden dat ik dat nog gezien heb.
De partij die alle frituren verplicht om z'n bouletten zo te snijden krijgt m'n stem!
Tip: als je degoutant veel vleesjes pakt, neem er een tweede pak friet bij zodat het lijkt alsof je voor meerdere mensen bestelt.Food coma was het waard. Nu in de volgende week dat ik nog hier ben zien hoeveel keer ik kan gaan zonder dat het lijkt alsof ik een junkie ben die iedere keer weer om zijn fix moet.
Ik vind ze niet zo lekker van daar. Elke keer ik thuiskom zijn ze wat slapjes en koud. De rit van 2u21 minuten zal er misschien wat mee te maken hebben.Frietboetiek te Oudsbergen, de manier waarop ze hun bouletten snijden is dan ook de hoofdreden dat ik nog steeds trouwe klant ben en iedere keer dat ik terug kom uit Vietnam ik de madam frituriste in de armen vlieg en mij tegen haar vettige boezem aan nestel.
Spijtig, ik vond u ne toffen.Smaken verschillen. Ik prefereer de 4 grote stukken snijwijze.
Zo word je nooit koning.Tip: als je degoutant veel vleesjes pakt, neem er een tweede pak friet bij zodat het lijkt alsof je voor meerdere mensen bestelt.
Je kan uw friturist natuurlijk deze week een subtiel cadeau afgeven. Het is tenslotte valentijn.Zalig! Ziet er heerlijk uit.
Een cadeau? Met hetgeen ik daar maandelijks achterlaat kan hij iemand in dienst nemen die enkel de boulette snijdt godverdomme.Je kan uw friturist natuurlijk deze week een subtiel cadeau afgeven. Het is tenslotte valentijn.
Fuck man, wat een irritante mens.![]()
Krijg jij deze hamburger van 30 centimeter mét garnituur op? Dan krijg je nog 50 euro als beloning
Ronny Lambrechts, uitbater van frituur King’s Place in Genk, zit niet om een stunt verlegen. Wie zijn ‘Mega mega King’s burger’ van 30 centimeter diameter mét garnituur helemaal oppeuzelt, moet niet betalen en krijgt er zelfs nog 50 euro bovenop.m.hbvl.be
Komop boys!